HAJNAL MELINDA AZ IPSOSNÁL FOLYTATJA

Hajnal Melinda szakterülete a márkaépítéshez és kommunikációfejlesztéshez kötődő kutatások.

Februárban tovább bővült az Ipsos szakértői csapata. Hajnal Melinda, aki a 2000-es években az Ipsosnál kezdte piackutató pályafutását, egy évtizednyi Millward Brown / Kantar karrier után igazolt újra a nemzetközi vállalat hazai irodájához Account Director pozícióban.

Hajnal Melinda számtalan hazai és nemzetközi márka sikeres fejlesztésében vett részt az elmúlt években, és tanácsadóként támogatta a legnagyobb magyar márkák nemzetközi kiteljesedését is. Évek óta tagja az Effie zsűrinek, 2021-től a nemzetközi zsűriben is részt vesz. Fontosnak tartja, hogy lépést tartson az új szakmai irányzatokkal, rendszeresen látható hazai konferenciákon, és lelkes résztvevője a Cannes Lions nemzetközi seregszemlének is.

Új pozíciójában a márka- és kommunikációs kutatásokon túl az ügyfélkapcsolatok mélyítése is a feladata lesz az Ipsos csapatában.

“Azon felül, hogy mindent meg fogok tenni, hogy szakmailag és üzletileg is hozzájáruljak az Ipsos sikeréhez, küldetésemnek és felelősségemnek érzem a szakma szeretetének tovább örökítését. Hiszem, hogy ha minél több lelkes, fiatal tehetség találja meg a számára tetsző kihívást a piackutatásban az legalább annyira szolgálja a kutatócégek, mint a márkák és márkatulajdonosok érdekeit” – összegezte a szakember.

“Melinda személyében egy olyan kiváló kutatóval bővül az Ipsos szakértői csapata, akiben a stratégiai szemlélet a részletekre való odafigyelés képességével találkozik, és mindez magas szintű szakmai tudással, az ügyfelek szempontjainak megértésével és a kutatási eredmények könnyen érthető átadásának képességével párosul. Biztos vagyok benne, hogy Melinda érkezésével a meglévő és leendő ügyfeleink sikeres üzleti döntéseihez ezentúl az Ipsos csapata még jobban hozzá tud járulni” – mondta Feitel Balázs, az Ipsos ügyvezetője.
( onBRANDS )