ÓBUDAI LOFT IRODÁBA KÖLTÖZÖTT A MARQUARD GROUP HUNGARY

A médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához.

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát.

Az új irodát a stáb igényeire szabva alakították ki.

„Hónapokon keresztül figyeltük, miként változnak mintegy 70 fős cégünk irodahasználati szokásai. Mostantól minden kollégánk heti két napot tölt az irodában, hármat pedig otthon. Ez a hibrid munkavégzés nálunk jól bevált. Digitális fejlesztőink a home office-t választották, esetükben a csapatmunkánál is fontosabb a kötetlenség és a nyugalom. Szerkesztőségeink, a sales, a marketing, valamint az üzletfejlesztési csapat azonban pezsgő hangulatú, kreatív kis oázist kívánt, ahol a nyílt terekben, élő interakciókból könnyen kipattanhatnak erős, új ötletek” – mondta Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary új ügyvezető igazgatója.

Az egykori textilgyárban kialakított iroda alapterülete a korábbival megegyező, elrendezése azonban merőben új. Két tágas open office terület kapott helyet: az egyik oldalon a sales és a JOY, InStyle, ÉVA és Runner’s World szerkesztőségek dolgoznak, míg a másik térfélen a marketing és az üzletfejlesztési osztály engedhet szabad teret az új ötleteknek.

A JOY virágos telefonfülkéje remek szelfilehetőséget kínál a vendégeknek. A falakat borító élő izlandi zuzmók amellett, hogy természetközeli hangulatot csempésznek a városi környezetbe, a levegőt is tisztítják. Loft jellege miatt az iroda hihetetlenül világos. Fontos szempont volt, hogy a pénzügyi és adminisztrációs osztályok a tartalomkészítés nyüzsgésétől távol, egy nyugodt részlegben kapjanak helyet.

„Az étkezőt hamarosan kávézóvá alakítjuk, ahol kötetlenül találkozhatnak a dolgozók, látogatók, külsős szerzőink és partnereink. Azt vettük észre, hogy már olyan kollégák is beszélgetnek egymással, akiket a munkájuk eddig nem kötött össze. Az új iroda is jól kifejezi azt a nyitottságot, amellyel klasszikus kiadóvállalatból modern, digitális médiacéggé alakulunk” – mondta az ügyvezető igazgató.
( onBRANDS )