INGYENES AV ANALITIKAI PLATFORMMAL JELENTKEZIK A MEDIA FUTURE INNOVÁCIÓS HUBJA

A Media Future az Indamedia Network cégcsoport tagja.

A Metrics névre hallgató szolgáltatás egy naponta frissülő online AdView analitikai platform, amely a médiavásárlók számára nyújt elemzési lehetőségeket, 28 napos előrejelzést és automatizált ajánlatkérést.

Szűkkörű, interaktív sajtótájékoztatón mutatkozott be a Metrics a hazai szakmai közönségnek. A Media Future új adtech megoldásokkal és kutatásokkal segíti a hirdetők és médiaügynökségek munkáját, hogy a minőségi online tartalmakon megjelenő display- és videóhirdetések hatékonysága, költséghatékonysága tovább növekedjen. A cég kiemelt ügyfele az Indamedia Sales, szolgáltatásai azonban túlmutatnak e portfólión és alkalmasak cross-saleshouse megoldásokra is – hangzott el a sajtótájékoztatón. A független adserver adatokat felhasználó Metrics a Media Future első ingyenes B2B terméke, ahol a
médiavásárlók az ingyenes regisztrációt követően egy naponta frissülő, óriási, transzparens
adatbázist találnak a következő online kampányaikhoz tájékozódásként – ígéri a cég.

„Eddig nem volt arra mód, hogy az online kampányt tervezők a sales house-ok inventory-ját megnézzék, előszűrjék. A Metrics.mediafuture.hu platformon ez most megvalósul. Regisztráció nélkül érhetők el topline adatok az Indamedia Sales portfólió kiadványaira, rovataira és viselkedésalapú célcsoportjaira, a regisztrált felhasználók pedig mélyebb információkat is találnak.” – mondta el a sajtóeseményen Vándor Attila, a Media Future vezérigazgatója. A Metrics egyelőre csak az Indamedia-hoz tartozó oldalakra érhető el, de más sales house-ok portfoliójára is tervezi kínálni szolgáltatását.

Az online felületen tematika-, lokalitás- és rovatszintű AV-inventory adatok érhetők el az elmúlt 28 napra, akár viselkedésalapú célcsoportadatokkal és platformbontással is. „A médiavásárló percek alatt láthatja a teljes vagy épp a rovatszintű, lokalitás, platformok vagy tematika és célcsoport szerinti inventory-t, és gondolhatja végig, mekkora részét szeretné felhasználni a márkái számára.”  – mondta Földi Kata, a cég Head of Insight-ja.

A Media Future a piaci insightok megosztására, megbeszélésére a Mediaspace.global szakmai közösségi oldalon Magyarországon elsőként indít csoportot, ahol negyedéves, ingyenes workshopok is várják majd a szakma érdeklődőit. A Media Future csoporthoz a
ITT lehet csatlakozni.
( onBRANDS )