Május elején tartotta rendes éves tisztújító ülését a szövetség, ahol Huszics György a DIMSZ elnöke beszámolt a 2021-as év eredményeiről, a 2022-es év megvalósult és várható terveiről, majd ismertette a felügyelőbizottság jelentését, melyeket a jelenlévők egyöntetűen elfogadtak.
DIMSZ tagjai az eddigi tisztségviselők státuszának megerősítése mellet, két új elnökségi tagnak szavaztak bizalmat. Bay Áronnak az Exact Match alapító-vezetőjének, aki a szövetség Keresőmarketing tagozatának vezetőjeként már aktívan részt vett a munkában és Bozzay Bertalannak, aki a Hűségprogramokért felelős vezető az MVM Otthon Plusznál.
A jelenlévők megköszönték a szövetség életében alapítás óta aktívan közreműködő, most leköszönő Viniczai András elnökségi munkáját.
Bozzay Bertalan a megválasztása kapcsán elmondta: „Az adat alapú közvetlen kétirányú kommunikáció egyre erősebb szerepet kap a marketing mixben. Köszönöm a megszavazott bizalmat, azon fogok dolgozni a szövetségben, hogy minél jobban csökkentsük a meddő, nem célzott típusú kommunikációt, és erősítsük a pontosan targetált, személyre szabott üzeneteket, ezáltal egyszerre növelve a vásárlási konverziót, és az ügyfelek elégedettségét.”
Huszics György elnök az újraválasztása kapcsán elmondta, hogy a szövetség továbbra is a teljes adatvezérelt szektort támogató projekteket valósít meg: utánpótlásképzés, kutatás, szabályozás, tájékoztatás fókusszal. A következő időszak fő prioritása, hogy ezen projektek, rendezvények minél szélesebb körben ismertek és elérhetők legyenek.
A DIMSZ tisztségviselői: elnök: Huszics György (Crane), alelnök: Hivatal Péter (Cellini), az elnökség tagjai: Gál Katalin (Hungexpo), Stéger Anett (Magyar Posta), Bozzay Bertalan (MVM Otthon Plusz), Bay Áron (Exact Match), Kovácsházy Dénes (Multicom). A felügyelőbizottság elnöke Dr. Halász Bálint (Bird & Bird), tagjai: Bedi Viktor (123RF) és Mazura Péter (Crome Communication)
( onBRANDS )