A partnerség célja alacsony gördülési ellenállású technológiával készült, egyedi gumiabroncsok tervezése, a jármű 1000 km-es hatótávolságának növelésére. A gumiabroncsok a Bridgestone saját, virtuális abroncsfejlesztési technológiájával készülnek, amely jelentős előnyöket biztosít mind a hatékonyság, mind a fenntarthatóság tekintetében. Az együttműködés, teljes összhangban van a Bridgestone E8 kötelezettségvállalásával, amely a fenntartható társadalom megvalósításárára szánt törekvéseket fogalmazza meg.
Olivier Lombard, a Hopium vezérigazgatója és alapítója elmondta: „A Hopium kezdetek óta megtiszteltetésnek tekinti, hogy együttműködhet a szakterületek legjobbjaival. Ma ez a stratégiai megállapodás egy neves ipari világvezető céggel, fontos mérföldkőnek számít. A Bridgestone jelentős szakértelemmel rendelkezik a gumiabroncsok és abroncstechnológiák terén, és minden bizonnyal értékes tanulságokkal járul hozzá a partnerséghez, segítve minket abban, hogy megfeleljünk az előttünk álló kihívásoknak.”
„Ez az izgalmas partnerség a Hopiummal ismét bizonyítja, hogy támogatjuk az innovatív mobilitás úttörőinek következő generációját. Elismert szaktudásunkat a zéró emissziójú mobilitás területén egy igazi úttörő szolgálatába állítjuk, és ezzel hozzájárulunk a mobilitás fenntarthatóbb jövőjének megteremtéséhez” – hangsúlyozta Steven De Bock, a Bridgestone EMIA Customer Replacement és OE alelnöke.
https://www.youtube.com/watch?v=uwwbo_MXV6U
( onBRANDS )