Az új ügyvezető igazgató, Kovács-Czövek Hajnalka a média iparágból érkezik, ahol komoly tapasztalatokat szerzett nemzetközi multinacionális környezetben, valamint hazai médiavállalatoknál. Pályafutását Hollandiában, az ABN AMRO-nál kezdte, pénzügyi területen. Onnan váltott a média világába: Zürichben, a svájci Ringier AG nemzetközi divíziójában (Ringier Publishing Europe) dolgozott projekt management és üzletfejlesztés területen, számos nemzetközi projekten. Projektvezetőként érkezett a cég magyar leányvállalatához, ahol hamarosan lapigazgatóként folytatta. Nevéhez fűződik többek között a “TOP magazinok” kiadványsorozat bevezetése a magyar piacra (pl. 100 leggazdagabb magyar, 50 legsikeresebb magyar fiatal, Az 50 legsikeresebb magyar üzletasszony stb.). Később a Ringier Kiadó magazin és könyv üzletágának felépítését és vezetését bízták rá. Felsővezető lett, majd a management board tagja is. Később a Mediaworks magazin üzletág igazgatója, innen váltott tanácsadó területre, ahol startup és KKV-s tapasztalatokat is szerzett.
Kovács-Czövek Hajnalka a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett okleveles
közgazdász diplomát 1999-ben. Állami ösztöndíjasként a német Witrschaftsuniversiteat Passau Egyetemen tanult és szerzett diplomát, s elvégezte a Budapesti Corvinus Egyetem CEMS programját is, melynek keretében nemzetközi management tanulmányokat folytatott állami ösztöndíjasként Hollandiában, a Rotterdami Erasmus Egyetemen.
“Örömmel csatlakozom a Hungarian Business Leaders Forum-hoz, és büszkén képviselem ügyvezető igazgatóként Magyarország egyik legmeghatározóbb, nemzetközi szinten is sikeresen működő egyesületét. A komoly, 30 éves hagyományokkal bíró HBLF missziója, célkitűzései, a gazdasági, környezeti és társadalmi fenntarthatóság jegyében tett szerepvállalásai nagyon motiválóak és jövőbe mutatóak számomra. Inspiráló, ahogy a szervezet tagvállalatai, a magyar üzleti élet kiválóságai együtt dolgoznak a HBLF munkacsoportjaiban és projektjeiben ezen célok megvalósításáért, legyen szó akár a digitális, a kommunikációs vagy a HR munkacsoportról, a CEO Fórumról, a Pénzügyi Csúcstalálkozókról, a HBLF Női Vezetők Fórumáról, a Sokszínűségi Kartáról, a Romasterről, a HBLF Oscar díjas Nemzetközi XMentor programjáról, vagy a Váltsunk Nézőpontot Nőnapi kampányról, csak hogy párat megemlítsek, a teljesség igénye nélkül.“ – mondta Kovács-Czövek Hajnalka.
A HBLF Elnöksége két új elnökségi taggal is bővült, a közgyűlés e testületbe Blaskó Nikolettet (ACG) és Hajós Balázst (Schneider Electric) választotta meg.
Blaskó Nikolett a hazai kommunikációs iparág egyik legismertebb női szereplője. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke, az Önszabályozó Reklámtestület felügyelőbizottsági tagja. A nevéhez köthető ACG Reklámügynökség a piac egyik vezető ügynöksége. Mind magánemberként, mind üzletasszonyként aktív társadalmi szerepvállaló. A siker fontos alkotóelemének tartja az értékrendet, ami szerint egy szervezet működik. Ennek szellemében az ACG kereskedelmi megbízásai mellett karitatív alapon folyamatosan fejleszt társadalmat érintő, értékteremtő projekteket. Kurátorként segíti itthon az Unicef munkáját, mecénása a hazai kortárs designnak, divatnak. Folyamatosan előad, mentorál (a HBLF Oscar díjas XMentor programjában is), elkötelezetten támogatja a nők előrejutását az üzleti életben. Első nők között szerepelt a Forbes címlapján, állandó tagja a Forbes legbefolyásosabb magyar nők lista top10-es mezőnyének.
Blaskó Nikolett miután diplomát szerzett a Cambridge Business Collage itthoni tagozatán 1998-ban végzett a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskola marketing-reklám szakirányán.
„Évek óta tagja vagyok a HBLF CEO Fórumának és Női Vezetők Fórumának. Rendkívül értékesnek tartom a programokat és az erőfeszítéseket, amit a társadalom érdekében a hazai felsővezetők összefogásán keresztül tesz a szervezet. Büszke vagyok legutóbbi ACG-vel közös nőnapi kampányunkra, amiben arra hívtuk fel a figyelmet, hogy jelenleg a top 50 árbevételű vállalatnál mindössze 8% a női CEO-k aránya, ami messze nem elég. A nőknek is végtelen lehetőség jár, amihez nézőpont váltásra van szükség. Örömmel csatlakozom az elnökség munkájához, hogy kommunikációs iparági tapasztalatommal és kapcsolatrendszeremmel segítsem további hasonlóan jövőbe mutató, értékteremtő kezdeményezések megvalósulását.” – Blaskó Nikolett.
Hajós Balázs a Schneider Electric értékesítési igazgatója, aki a Digitalizációs Munkacsoportért felel a HBLF-en belül, és fontos feladatának tekinti a hazai gazdaság és vállalkozások digitális átállásának támogatását. A HBLF újonnan formálódó digitális munkacsoportja több olyan területet is azonosított, amelyek erősítésével jelentős előrelépést lehet elérni a digitális átállásban. Ezen akcióterületek közé tartozik a többi között az oktatás, a piaci szereplők közötti együttműködés, valamint az innováció támogatása.
„Világszerte egy erőteljes digitalizációs folyamat zajlik, olyan rendszereket kell létrehoznunk, amelyek összekötik az elmúlt évtizedekben felhalmozott ipari-technológiai tudásunkat a legújabb digitális megoldásokkal és az új digitális kultúrával. Nagyon örülök annak, hogy egy olyan sikeres szervezet, mint a HBLF keretein belül dolgozhatunk együtt és oszthatjuk meg a tapasztalatokat más vállalati vezetőkkel, amivel reményeim szerint a hazai vállalkozások és gazdaság fejlődését is támogathatjuk majd” – Hajós Balázs.
( onBRANDS )