SZABÓ GYÖRGY AZ ENET TANÁCSADÓ CÉGET ERŐSÍTI

A vezetői feladatkör fókuszában az eNET szolgáltatásainak nemzetközi piacra vitele áll.

Szabó György július folyamán csatlakozott az információtechnológiai projektekkel foglalkozó magyar vállalathoz, amelynek fő tevékenységei közé tartozik a gazdaság számos területén végzett adatbányászat, elemzés- és tanácsadás, kutatás-fejlesztés, piackutatás, vagy éppen szoftvertechnológiai fejlesztés és a projekt- és pályázatmenedzsment.

„Számomra az eNET maga a szakmaiság és szakértelem. A hazai üzleti életben való aktív részvételt és az élethosszig tartó tanulást fontos értéknek tartom, így ezentúl a nemzetközi terepen szerzett tapasztalataimmal és korábbi vezérigazgatói látószögemmel segítem a vállalat fejlődését” – mondta el Szabó György.

A debreceni születésű szakember eredeti végzettségét tekintve mérnök, majd időközben külkereskedelmi diplomát is szerezett a Közgazdaságtudományi Egyetemen. Számos nemzetközi szervezetnél dolgozott korábban, „Chilétől Kínáig” beutazta a világot, rengeteg tapasztalatot szerezve a különböző kultúrákról.

Egészen 1992-től, 22 éven át volt a Sanoma Media Budapest vezérigazgatója: a 45 fős céget 600 fős, 26 milliárd Ft forgalmú médiavállalkozássá fejlesztette. A Sanománál a holland és finn tulajdonosokkal, továbbá német, francia, amerikai, orosz üzleti partnerekkel dolgozott együtt szorosan.

2004-től kezdve saját vállalkozásában üzleti tanácsadással, üzleti- és pénzügyi tervek készítésével foglalkozott. Mindeközben három évig a Menedzserek Országos Szövetségének, négy éven keresztül pedig a Magyar Lapkiadók Egyesületének volt az elnöke. Jelenleg a Soproni Egyetemen tanítja a Társadalmi szintű tájékoztatás módszertana tantárgyat a posztgraduális képzésben résztvevő, egészségügyben dolgozó vezető szakembereknek.

A szakember egyik első kiemelt feladatai közé tartozik, hogy az eNET Órarend termékkel a magyar vállalat kilépjen a nemzetközi színtérre – az Órarend lényegében egy olyan informatikai rendszer, amely például a köznevelési intézmények oktatásszervezői feladatait támogatja. Adaptívan működik és több rendszerrel összeköthető, segíti az online adminisztrációt. Az ügymenetek elektronikusan végezhetők el, kiemelt hatékonysággal, és az adott szervezet minden érintett résztvevőjét, partnerét aktívan eléri s bevonja a folyamatokba.
( onBRANDS )