A dél-koreai gyártó nem először dolgozik együtt a neves színésszel, aki filmes és színházi szerepei mellett olyan sorozatokból is ismerős lehet a hazai nézőknek, mint az Aranyélet, a Besúgó vagy a Társas játék.
Előző filmjükben Thuróczy Szabolcs koreai nyelvtudását csillogtatta meg, most még ennél is továbbmennek, hiszen a CGI-technológiával készült háromrészes sorozatban
a színész „arcát adja” a márkának.
ezért meglepő élményben lesz része annak, aki a filmekre kattint.
Ahogy korábban is,
a színész most is a SsangYonggal közösen fejlesztette a reklámok koncepcióját,
szinte rászabták az ötleteket.
„Egyáltalán nem esik nehezemre együtt gondolkodni a márkával, hiszen jelenleg is egy SsangYong Musso Granddal járok, nap mint nap használom, és nem is ez az első modellem a dél-koreai autógyártótól” – számolt be a távol keleti SUV-k iránti elköteleződéséről a színész.
„Bár az 1954-ben alapított SsangYong Dél-Korea legrégebbi autógyára, nagyon fontos, hogy minden piacon a helyi arcokkal dolgozzon együtt, és hazai kreatív potenciált mozgósítson a márka népszerűsítésére. Ez annál is fontosabb Magyarországon, mert az elsősorban széles SUV palettájáról ismert márka kiváló ár-érték arányú modelljei egyre népszerűbbek hazánkban, 2022 első felében például megduplázódott az értékesítés volumene a tavalyi évhez képest.” – ismertette a márka tartalomgyártási koncepcióját Oláh Kornél country manager.
(onBRANDS )