A League of Legends (LoL) világbajnokság 12. alkalommal kerül megrendezésre október 29. és november 5. között Észak-Amerikában.
A Mercedes-Benz a közelmúltban 2025-ig meghosszabbította együttműködését a játékfejlesztő Riot Games-szel és három kiemelt eseményt mutat be a 2022-es Worlds számára. A virtuális Mercedes-Benz bemutató autó az idei Worlds zenei videóban látható, amely szeptember 23-a óta már online is elérhető. A november 3-án kezdődő döntő környékén a San Francisco-i rajongók csodálkozhatnak majd a játék dizájnelemeinek beépítésén az EQS digitális járműkijelzőn. Egy ilyen exkluzív élmény, amint elérhetővé válik, lehetővé teszi a globálisan sikeres játék rajongói számára, hogy a Mercedes-Benz MBUX információs és szórakoztató rendszereik segítségével elmerüljenek a League of Legends világában. Ezenkívül az EQS SUV az utakon is akcióban van:
a Mercedes-Benz teljesen elektromos luxusterepjárója szállítja a Summoner’s Cup-ot az USA különböző versenyhelyszínein.
Október elejétől a november 5-i döntőig megcsodálható az EQS SUV és az idei újjágondolt trófea is – New Yorktól Atlantán át San Franciscóig.
A két együttműködő partner közös alkotási és fejlesztési folyamatáról mondta Gorden Wagener, a Mercedes‑Benz Group AG formatervezési igazgatója: „Egy rendkívüli virtuális bemutatóautó megtervezésekor két világ egyesül – a valódi autótervezés és az animált dizájn. A virtuális tér miatt nincs határa annak, amit tehetünk. Feszegethetjük a határokat és teret adhatunk kreativitásunknak a váratlan dolgoknak. Az eredmény valami egyedi: a Mercedes-Benz első teljesen virtuális bemutatóautója.
Naz Aletaha, a Riot Games League of Legends Esports globális vezetője hozzáteszi: „Partnerségünk létrehozása óta inspiráló volt látni, hogy a Riot és a Mercedes-Benz csapatai továbbra is félelem nélkül keresik a sportágunk felemelkedését és ünneplését. Legyen szó fizikai formában, például gyönyörű világbajnoki gyűrűinkről vagy virtuális bemutatóautóról, nagyon örülünk, hogy partnerségünk kiterjesztése megerősíti kollektív elkötelezettségünket a kreatív határok feszegetése iránt, amelyek izgalmas élményeket nyújtanak a LoL Esports rajongóinak az elkövetkező években.”
A partnerség harmadik évében a Mercedes-Benz a figyelmét League of Legends Esports globális rajongói közösségére összpontosítja. Ez magában foglalja a League of Legends Esports World Championship gyűrűjének visszatérését is, a 2022-es kiadás középpontjában egy fenntartható gyémánttal. Ezenkívül a Worlds LoL kvízformátuma, amely 2020-as indulása óta nagyon népszerű, idén is elérhető lesz a verseny időszakában. A legjobb és leggyorsabb résztvevőket tízezer Hextech Chest-el – virtuális meglepetésdobozt, áhított játékon belüli tárgyakat tartalmaznak – díjaznak.
A tevékenységeket egy többcsatornás kampány zárja, amely magában foglalja a TV-szpotot és a kapcsolódó közösségi média kommunikációt.
( onBRANDS )