Arany Gábor 2011. januárjában account managerként ügyféloldalról csatlakozott az akkor még leginkább grafikai munkákra és gyártásokra specializálódott Armadillo Kreatív Ügynökséghez. Rövid időn belül stratégiai vezetőnek nevezték ki, majd 2012. év végén az Armadillo operatív igazgatója lett.
A kommunikációs szakember kulcsszerepet vállalt a full service ügynökség felépítésében, az új divíziók létrehozásában. Sportmúltjából hozott utánpótlásnevelés példája alapján ő indította el az Armadillo gyakornoki programját 2012-ben; a programban részt vevő fiatalok közül később többen sikeres karriert indítottak. Mint azt a szakember elmondta, erre kiemelten is büszke.
Közel 300 ügyfél-projekttel a háta mögött Arany Gábor augusztus utolsó napjával távozott az ügynökségtől. Jelenlegi pozícióját más nem tölti be, feladatait a kollégák veszik át – tudta meg az onbrands.hu.
„Nagyon nehéz döntést hoztam meg, az Armadillo a gyermekem volt. Felneveltem, most el kell engednem, de mint szülő a fiát, tovább támogatom. A „dilló” és az én életemben is egy új korszak kezdődik. Hónapokig készítettem elő az átadást, ezen a szinten egy ilyen döntést és váltást nem lehet egyik pillanatról a másikra meghozni, kivitelezni. Bár operatív igazgatóként búcsúzom az ügynökségtől, tanácsadóként néhány kiemelt projektet továbbra is támogatok. A jövő tekintetében több tervem is van, szeretnék sportkommunikációval és sportmenedzsmenttel foglalkozni, ez szerelemprojekt az életemben. Az 1997 óta működő újságírói és tartalomgyártó Arany Média Hírügynökséggel közel egy éve vezetem az fmbusiness.hu facility management szakportált, az online újság is új korszakba lép, eljött az ideje, hogy hangsúlyosabban megjelenjünk vele a média- és hirdetési piacon, ez egy nagyon izgalmas kihívás. Mindemellett pedig tovább építjük a családi vállalkozást, az Arany Digital Agency digitális kommunikációs ügynökséget, melyet Mihalovics Réka kommunikációs szakemberrel (aki a Café Design, a HVG Konferenciák és Szemináriumok üzletága, és a kapcsolódó TEDxYouth@Budapest és TEDxBudapest szakembere, később pedig a JÓkenyér marketingkommunikációs vezetője volt) és egy szűk, hozzánk hasonló gondolkodású csapattal vezetünk – vidáman, bizalommal. Együtt dolgozunk a közép- és nagyvállalati tanácsadói múlttal rendelkező HR szakemberrel, Kiss Györgyivel is, aki több évtizedes HR vezetői, vezetőkiválasztási, recruitment és employer branding tapasztalatával segíti megbízóinkat. Szóval, ahogyan az elmúlt évtized, úgy az előttünk álló is izgalmasnak és tervekben gazdagnak ígérkezik” – mondta Arany Gábor.”
Bartha Péter, az Armadillo tulajdonos-ügyvezetője elmondta, hogy „Gábor több mint 11 évet töltött az Armadillóban, az ő szakértelme, kompetenciája és lendülete kellett ahhoz, hogy valódi ügynökséggé váljunk. Személyéhez köthető – sok egyéb mellett -, a teljes social üzletág létrehozása, felépítése és az a kommunikációs metodika, ami jelenleg is meghatározza működésünket. Több kiemelt ügyfél kapcsolódott hozzá, ápolt velük baráti kapcsolatot. Úgy érzi azonban, szerepe nálunk véget ért, amit sajnálattal el kellett fogadnom. Ez a búcsú azonban nem végleges, inkább egy új együttműködés kezdete. Gábor szakmai támogatására a későbbiekben is számítunk, tanácsadóként részt vállal futó projektekben. Példaértékű hozzáállását, kitartását ezúton is köszönöm neki! Biztos vagyok benne, hogy az új kihívásokban is sikereket fog elérni.”
( onBRANDS )