A GOLDEN DRUM FESTIVAL 2022 VERSENY GYŐZTESEI

Az Év Független Ügynöksége címet a magyar White Rabbit Budapest kapta.

A 2022-es Golden Drum Festival a horvátországi Rovinjban szeptember 23-án, a Powered by Mastercard Golden Drum Awards Show-val zárult. A Fesztivál napjának a Weekend Media Festival adott otthont, ahol újjáépültek a kapcsolatok, hiszen két év után újra személyes volt az esemény.

A zsűri 31 bronzdobot, 28 ezüstdobot, 24 aranydobot és 9 nagydíjat ítélt oda különböző csoportokban és kategóriákban.

A milánói Publicis Italy zsinórban harmadik éve kapta meg az Év Ügynöksége címet, hozzájárulva a legtöbb pontot gyűjtő Publicis általános sikeréhez, akik az Év hálózataként ünnepeltek.

A legjobb nyomot hagyó és a Brand Grand Prix-ben részesülő márka a Heineken. Eoin Sherry a Publicis Italy kreatív igazgatója, aki a The Night is Young kampány mögött áll, megkapta az Év kreatív igazgatója rangos címet.

Az Év Független Ügynöksége címet a magyar White Rabbit Budapest kapta.

A Golden Drum-on idén először az Év Produkciós Ügynöksége és az Év Digitális Ügynöksége is elismerést kapott, mindkettőt a Coca-Cola támogatta. Az Év produkciós ügynöksége a görög Good People lett, az Év digitális ügynöksége pedig az izraeli DIBOOR lett.

A COVID-19 Best of COVID-19 díját, a koronavírus-járványra válaszul készített alkotásokat ünneplő díjat a Publicis Italy kapta a The Night is Young, a Heineken kampányáért. Ezenkívül a Best of Genius Loci díj, amely a jellegzetes helyi szellemiségüket bemutató helyi alkotásokat ünnepli, a Publicis Italy-hoz került és a Bottega Bottega Veneta számára készült. A társadalmilag jótékony cselekedeteket ünneplő Best of Social Good díját a Seven.One AdFactory/Alkotóház, az Unterföhring és a White Rabbit Budapest kapta a #flutwein – Our Worst Vintage made for Flutwein című filmért.

Az Adriai régió legsikeresebb pályaműve, amely az Év Adria Ügynöksége Powered by Zavarovalnica Triglav díjat kapott, a horvát Imago Ogilvy által készített Beestro lett.

A Hírességek Csarnokának legújabb tagja Jorg Riommi, a Publicis Groupe CEE kreatív igazgatója, aki csatlakozik azon kreatív látnok válogatott csoportjához, akik inspirálták és a legnagyobb hatást gyakorolták a kreativitás általunk ismert világára.

A Szlovén Turisztikai Szervezet által üzemeltetett Golden Drum Versenyének a legjobb kreatív megoldása az Intergalaktikus Turizmus, amely román szerzőit, Anna Floareát és Mario Franciscot 1000 eurós díjjal jutalmazza.

A zsűri.

A nyertesek környezetbarát anyagokból készült, fenntartható trófeákat vihettek haza.

The Biggest Gift DDB BUDAPEST Telekom DDB WORLDWIDE Finalist

THE MINDTAKERS – The innocent eyes ACG Budapest Hungarian Interchurch Aid INDEPENDENT AGENCY Finalist

Theater to Go DDB BUDAPEST Jurányi Theater DDB WORLDWIDE Finalist

Interactive DCLP Laboratory Group Budapest HBO Max INDEPENDENT AGENCY Finalist

Greentunes ACG Budapest E.ON Green Energy INDEPENDENT AGENCY Finalist

The Plant Dialect Artificial Group, Budapest Verdé ICOM Finalist

Theater to Go DDB BUDAPEST Jurányi Theater DDB WORLDWIDE Finalist

Greentunes ACG Budapest E.ON Green Energy INDEPENDENT AGENCY Finalist

Empty Tables Wavemaker Hungary, Budapest Budapest Pride GROUPM Finalist

HBO – The Informant series limited illustration Café Communications Budapest, HBO Hungary INDEPENDENT AGENCY Finalist

Empty Tables Wavemaker Hungary Budapest, Budapest Pride GROUPM Finalist

Lounge Design – MVM Edison 2022 Lounge Group, Budapest MVM Zrt. INDEPENDENT AGENCY Finalist

The Unseen Collection Of Microplastics VMLY&R Budapest WWF Hungary & Night of the Artefacts VMLY&R Bronze award

Fate-Changing Call Artificial Group, Budapest Telenor ICOM Bronze award

THE MINDTAKERS – The forgotten cheese ACG Budapest Hungarian Interchurch Aid INDEPENDENT AGENCY Bronze award

Empty Tables Wavemaker Hungary Budapest, Budapest Pride GROUPM Bronze award

( onBRANDS )