AZ AVANTGARDE-DAL KOMMUNIKÁL AZ ALFÖLDI TEJ

Az Avantgarde Group fő feladatai közé többek között az új termékek bevezetésének kommunikációja tartozik.

Az Avantgarde Group fő feladatai közé többek között az új termékek bevezetésének kommunikációja, az újságírói terméktesztek szervezése, a vezetői kommunikáció alapjainak lerakása és social listening tartozik.

A közkedvelt Magyar Tej és Riska termékek gyártója olyan partnert keresett, aki támogatni tudja őket a külső kommunikáció erősítésében és az új termékek piacra lépésében.

„Olyan finomságokat kínálunk vásárlóinknak, amelyekben elegyítjük hagyományainkat egyfajta újító szemlélettel és keressük az egyedi lehetőségeket. A kommunikációs partner kiválasztásánál is érvényesültek ezek a szempontok: az Avantgarde piaci tapasztalatára és kreativitására egyaránt építünk” – mondta el Brandl-Popov Lívia, az Alföldi Tej marketingvezetője a megbízásról.

„Mindig izgalmas feladat a népszerű márkák mögött álló céget közelebb hozni a vásárlókhoz. Arra törekszünk, hogy új szintre emeljük az Alföldi Tej kommunikációját és hozzájáruljunk a hazai márka sikereihez” – tette hozzá Pletrich-Karnevál Adrienn, az Avantgarde Group PR igazgatója.
( onBRANDS )