Az Avantgarde Group fő feladatai közé többek között az új termékek bevezetésének kommunikációja, az újságírói terméktesztek szervezése, a vezetői kommunikáció alapjainak lerakása és social listening tartozik.
A közkedvelt Magyar Tej és Riska termékek gyártója olyan partnert keresett, aki támogatni tudja őket a külső kommunikáció erősítésében és az új termékek piacra lépésében.
„Olyan finomságokat kínálunk vásárlóinknak, amelyekben elegyítjük hagyományainkat egyfajta újító szemlélettel és keressük az egyedi lehetőségeket. A kommunikációs partner kiválasztásánál is érvényesültek ezek a szempontok: az Avantgarde piaci tapasztalatára és kreativitására egyaránt építünk” – mondta el Brandl-Popov Lívia, az Alföldi Tej marketingvezetője a megbízásról.
„Mindig izgalmas feladat a népszerű márkák mögött álló céget közelebb hozni a vásárlókhoz. Arra törekszünk, hogy új szintre emeljük az Alföldi Tej kommunikációját és hozzájáruljunk a hazai márka sikereihez” – tette hozzá Pletrich-Karnevál Adrienn, az Avantgarde Group PR igazgatója.
( onBRANDS )