Kedden kezdődött a tárgyalás a londoni Legfelsőbb Bíróságon.
Joanna Smith bírónőnek logók képeit mutatták meg, köztük egy sárga kört, amelyet egy piros gyűrű vesz körül, amely a „Lidl” szót tartalmazza egy sárga kört, piros gyűrűvel körülvéve, szavak nélkül és egy sárga kört piros keret nélkül a „Clubcard Prices” felirattal a középen.
Benet Brandreth ügyvéd szerint, aki a Lidl jogi csapatát vezeti, a Lidl alapmárkájának védelme áll a középpontban.
Mindeközben a Tesco jogi csapatát Hugo Cuddigan vezeti, aki szerint a jogsértés megállapításához a Lidl-nek be kell mutatnia a bírónak, hogy „egy sárga kör létrehozása elegendő művészi készséget és munkát igényel-e ahhoz, hogy a szerző saját szellemi alkotása legyen”. Azzal érvelt, hogy ez nincs így.
A Tesco szerint a szó nélküli védjegy érvénytelen, mivel soha nem használták, hiányzik a megkülönböztető képessége, és minden szó nélküli védjegybejelentést rosszhiszeműen nyújtottak be.
A Lidl jogsértési követelése arra vonatkozik, hogy a Tesco egy ikonkészletet használ a Clubcard Prices promóciójának azonosítására.
A tárgyalás várhatóan a jövő héten ér véget- írta Retail Gazette.
(onBRANDS)