VILÁGSZERTE ÚJ LOGÓT KAPOTT A GLAMOUR MÁRKA

Az új logó már elfoglalta helyét a márka hazai online platformjain is.

Frissítette és cserélte logóját a Glamour mind a tizenegy országban, ahol a népszerű glossy márka jelen van.

Az új logó időtlen, erős és stílusos megjelenése visszatükrözi a márka globális küldetését: a nők támogatását, erővel felruházását életük minden területén.

Az új logó már elfoglalta helyét a márka hazai online platformjain is,

többek között a Glamour Online-on, az Instagramon és TikTokon, ahol egy saját filtert is kapott. Nyomtatásban a magyar kiadású Glamour magazin következő, május-júniusi lapszámán, valamint a hamarosan megjelenő GLAMOUR Book bookazine tavaszi-nyári számának címlapján debütál majd.

„Olyan márkamegjelenést dolgoztunk ki, amely időtlen, szépen fest a digitális platformokon is, valamint esztétikai szempontból egyszerre klasszikus és jövőbe mutató” – fogalmazott az arculatváltás kapcsán Deborah Joseph, az európai Glamour szerkesztőségek igazgatója.

A Glamour magyarországi csapatának művészeti vezetője, Schneider Zoltán hozzátette: “Helyenként elvékonyodó, máshol kerekded fekete vonalaival, art deco jegyeivel az új logó az 1930-as évek Amerikájának ragyogó, nagyvonalú eleganciáját juttatja eszünkbe, ami a stílusos életmód igazi szimbólumává vált. Mindezt modern köntösben viszi tovább az új arculat, így nagyszerűen illik a Glamour márka esszenciájához.”

Amellett, hogy az új logó egységes márkajelenlétet tesz lehetővé globális színtéren, a print magazinokon megjelenő, az adott országra utaló brand kiegészítés közelebb hozza a márkát a helyi közönségéhez.
( onBRANDS )