Emellett az Awards In2 versenyén a Telekommal közös Digitális Óra kampányukat a ketegória legjobbjának választották, az érte járó díjat Frankfurtban vették át a hivatalos díjátadón.
Kategória: Tools and Tactics
Alkategória: AI/Virtual Reality/Augmented Reality/Immersive Technology
Kampány neve: Digitális Óra
Ügyfél: Magyar Telekom
A Digitális óra kampány több, mint három és félmillió embert ért el, annak az elkötelezettségnek a jegyében, hogy az innovatív oktatási módszerekkel a tanárokat is segítse – a diákok mellett, természetesen. A kampány központi eleme volt az Instagram filter, amelyet egy történelmileg hű Petőfi képből készített az animációs csapat.
Az IN2 verseny eredményei itt érhetők el.
Sabre EMEA Shortlistes kampányaik pedig a következők:
Kategória: Consumer Marketing (New Product)
Kampány neve: T Phone Live! Kincskereső
Ügyfél: Magyar Telekom
Kategória: Central Eastern Europe
Kampány neve: Digitális piac
Ügyfél: Mastercard Magyarország
Kategória: Telecommunications
Kampány neve: Digitális Óra
Ügyfél: Magyar Telekom
Kategória: Digital Campaign
Kampány neve: Készpénzmentes zóna
Ügyfél: Mastercard Magyarország
A teljes eredménylista pedig itt található.
( onBRANDS )