Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
A versenyre beérkezett 25 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük két pályázó és konzulensei részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben. A pályázatot szponzoráló Atmedia, GroupM Akadémia és OMD munkatársaiból, illetve az IAB Hungary képviselőiből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok lettek a 2022-es év legjobbjai:
Alapszakon:
- Cím: “A streamingszolgáltatók marketingje: a Netflix Magyarország Facebook- és Instagram posztjainak hatékonyság-vizsgálata a középiskolások és egyetemisták körében”
- Szerző: Vas Bianka (Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, kereskedelem és marketing alapszak)
- Konzulens: Dr. Kéri Anita
- A nyertessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.
Mesterszakon:
- Cím: “A fogyasztók védelme a közösségi médiában”
- Szerző: Bogáthy Edina (Debreceni Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar, Polgári jogi tanszék)
- Konzulens: Dr. Hajnal Zsolt
- A győztessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.
A pályaművek értékelésében részt vettek:
- a szponzorok részéről: Erdélyi Eszter (Atmedia), Néz Kata (OMG) és Török Diána (GroupM);
- az IAB Hungary vezetősége részéről: Fináczy Dóra operatív vezető, Kenessey Adrien projektvezető, Papliczky Pál ügyvezető és Sopov István elnök;
- valamint az IAB Hungary Adat, Oktatási és Influencer munkacsoportjának tagjai.
Indul a 2023-as pályázat!
Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával ötödik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketing címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2022. augusztus 1. és 2023. július 31. között védett meg a szerzője.
A pályázat feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga, legalább jó (4) minősítésű szakdolgozattal
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap
Pályázni 2023. november 30-ig lehet az esemény hivatalos weboldalán: iab.hu/legjobb-szakdolgozat. A pályaműveket szakmai zsűri értékeli, eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2024 márciusában kerül sor.
( onBRANDS )