A NEMZETKÖZI EXPANZIÓT SEGÍTI MAJD AZ EURONICS ÚJ PÉNZÜGYI IGAZGATÓJA

Az új vezető a gazdasági, jogi és HR igazgatóságokat irányítja.

Új pénzügyi igazgatót nevezett ki a magyar tulajdonú Euronics Műszaki Áruházlánc. A pozíciót márciustól a nemzetközi pénzügyi tapasztalattal rendelkező Kiss Gergely tölti be, aki a Decathlon Magyarországtól igazolt a vállalathoz. Az új vezető a gazdasági, jogi és HR igazgatóságokat irányítja, fő feladata pedig többek között az Euronics nemzetközi expanziójának előkészítése lesz. 

Kiss Gergely összesen több mint 12 évet töltött a Decathlonnál, ahol jelentős nemzetközi tapasztalatra tett szert: a hazai központban, majd a francia anyavállalatnál töltött évek után 2015-től már pénzügyi igazgatóként és ügyvezetőként segítette a cég magyarországi működését, illetve horvátországi és szlovéniai, majd ausztriai piacra lépését. Az expanziós folyamat során feladatai közé tartozott a szükséges pénzügyi és jogi folyamatok és rendszerek előkészítése, a helyi csapatok toborzása és képzése, valamint később az első üzletek teljesítményének értékelése és további fejlődésének előkészítése. Tapasztalataira építve az Euronicsnál az első időszakban fő célja a business partneri szemlélet erősítése, valamint a nemzetközi expanzió támogatásához szükséges folyamatok előkészítése lesz.

Az új vezetőt az Euronics a nemzetközi tapasztalatok mellett többek között az omnichannel értékesítési struktúra területén szerzett szakértelme miatt választotta. Korábbi pozíciójában a szakember az online és offline kiskereskedelmi pénzügyi folyamatok felügyeletéért, stratégiájának kialakításáért és irányításáért egyszerre volt felelős, amely ismeretek az Euronics hazai és nemzetközi terjeszkedésében nagy jelentőséggel bírnak majd.

„Nagyon izgalmas időszakban érkeztem az Euronicshoz, és motiváló kihívásnak tekintem, hogy részese lehetek a nemzetközi expanziónak – célom, hogy folyamatainkat megfelelően előkészítsük ennek támogatására. Rövid idő alatt kiderült számomra, hogy jó alapokra építkezünk: tapasztalt vezetőkkel dolgozhatok együtt a gazdasági és jogi területeken is, a HR területén pedig prioritásként kezelem egy külön igazgatóság létrehozását, amely hatékonyabbá teheti a jelenlegi folyamatokat, és az egész szervezet számára új lendületet adhat. Azon leszek, hogy korábbi tapasztalataim révén hozzájáruljak ahhoz, hogy a vállalat egy több országban jelen lévő omnichannel kereskedővé, és a kiskereskedelmi szektor egyik legjobb munkáltatójává váljon.” – mondta el kinevezése kapcsán Kiss Gergely.

Az Euronics új marketing igazgatója, Metykó Tibor márciusban a KÉSZ Csoporttól érkezett.
( onBRANDS )