A Coca-Cola új, „Főzünk együtt?” című globális márkakampánya és platformja a közös étkezések varázsát és az ezek során létrejövő emberi kapcsolatokat állítja középpontba. A kampány a közös étkezések egyszerű, de erőteljes kapcsolatteremtő erejét mutatja be, és arra ösztönzi az embereket, hogy minél gyakrabban jöjjenek össze másokkal.
A kampány globális arca Gigi Hadid, az ismert modell, gasztroblogger és édesanya.
A magyarországi kampány Fördős Zé gasztrobloggerrel, a Street Kitchen házigazdájával készül, egyebek mellett szponzorált receptvideókkal és országos nyereményjátékkal.
A Coca-Cola a magyarországi kampányért felelős brand menedzsere, Katerina Triskova elmondta: „A Coca-Colánál régen felismertük, hogy az ételeknek, az étkezésnek milyen hatalmas, pozitív szerepe van a kapcsolatteremtésben. A kutatások azt mutatják, hogy az emberek szeretnék, ha gyakrabban tudnának együtt étkezni szeretteikkel, mert ilyenkor mélyebb kapcsolatokat tudnak kialakítani egymással.”
A Coca-Cola kutatása szerint világszerte minden második vásárló egyetért azzal, hogy a Coca-Cola segít kellemesebbé tenni az összejöveteleket, és mintegy 86% véli úgy, hogy a Coca-Cola bármilyen étkezést jobbá tesz.
„A »Főzünk együtt?« kampánnyal arra inspiráljuk az embereket, hogy töltsék együtt az étkezés pillanatait. A kampányt arra a három egyszerű, alapvető összetevőre terveztük, amelyek szerintünk hozzájárulnak ahhoz, hogy a közös étkezés valóban élményszerű legyen: a pillanat, az étel és a Coca-Cola!” – mondta el Katerina Triskova.
A globális kampány a Coca-Cola „Éld át a varázslatot!” globális márkafilozófiájának legújabb megjelenése,
és abban a hitben gyökerezik, hogy akár mindennapi, akár különleges alkalomról van szó, az étkezések akkor válnak varázslatos pillanatokká, ha együtt élvezzük őket: ehhez csak a megfelelő összetevők szükségesek: jó társaság, finom étel és egy jéghideg Coca-Cola.
A kampánnyal egy időben a Coca-Cola elindította az eddigi leghosszabb hazai promócióját is, amely hét hónapon keresztül, 2023 áprilisától októberig tart majd. Ez alatt az idő alatt a fogyasztók kódfeltöltős játékban vehetnek részt, amelynek keretében Wolt-krediteket kaphatnak, és értékes SMEG konyhai termékeket nyerhetnek. A főnyeremény pedig egy közös főzés Fördős Zével a Street Kitchen stúdiójában.
https://www.youtube.com/watch?v=2EPEuvmxm0o
A kampányt a WPP Open X fejlesztette a Cartwright vezetésével, az Ogilvy, a Momentum Worldwide, a Mediacom, a United Talent Agency, a VMLY&R és a Zeno támogatásával.
( onBRANDS )