Megkezdődött a Republic Group és a De’Longhi Magyarország közös munkája, már az ügynökség által készített social media tartalmakkal találkozhatnak a fogyasztók.
Az együttműködés célja, egy olyan
átgondolt stratégia kidolgozása, amely mentén a jövőben összehangolt kampányok láthatnak napvilágot.
Mindemellett kiemelt szerepet kap
a márka ismertségének növelése,
az új termékek bevezetésének támogatása és az eladás ösztönzése is.
Az ügynökség az általános social media feladatok ellátásán felül, extra szezonális aktivitásokat is tervez. A Republic csapata a Facebook és Instagram oldalak vizsgálata mellett, a más csatornák nyújtotta lehetőségeket is feltérképezte. Így hamarosan új platformok felépítése is kezdetét veszi. Ezek segítségével mind a négy márka – a De’Longhi, a Braun Household, a Kenwood és a Nutribullet – célcsoportjainak elérése teljes egészében biztosított lesz. A közös munkában szerepet kap az influencer marketing, a médiamegjelenések menedzselése, a kreatív anyagok tervezése, valamint a proaktív ötletek prezentálása és kivitelezése is.
Az együttműködésről Roland Schuster, a De’Longhi Magyarország marketing managere elmondta: “Az elmúlt pár hónapban több ügynökséget is megkerestünk, ugyanis a stratégiai kérdések eldöntésébe profi szakértő csapatot szerettünk volna bevonni. Ezenkívül régóta terveztük, hogy az összes kommunikációs feladatot egy céghez csatornázzuk be. A Republic Group munkatársai javaslatot hoztak arra vonatkozóan, hogy mik lennének a belépési pontok, hogyan lehet az ügynökséget a leghatékonyabban integrálni vállalatunk napi munkájába. Content divíziónk hatalmas lelkesedéssel vágott bele a De’Longhi, és a csoportba tartozó többi prémium brand stratégiájának kidolgozásába. A négy márka változatos kihívásokat tartogat, szakmai csapatunk pedig ezekre hozott multidimenziós tartalomstratégiai megoldásokat. Alig várjuk, hogy az ötleteket a gyakorlatban is megvalósíthassuk: a branding feladatok mellett, a teljes content munkát is.”
A De’Longhi egy hatalmas globális, tradicionális márka, amelyhez szinte mindenki köt érzelmeket, de az emóció mellett fontos racionális előnyei is vannak, és meghatározott KPI-nak kell megfelelni. Mi pedig alig várjuk, hogy elősegíthessük ezek elérését.” – Zámbó Anna Content Director, Republic Group.
( onBRANDS )