Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján.
A JOY Social Media Award évről-évre
a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazza,
emellett pedig egy-egy fontos társadalmi ügyre is reflektál. A jelölteket a szerkesztőség állítja a népszerűségi statisztikák, olvasói visszajelzések és szakmai szempontok alapján, azonban a díjról – az egy hónapon át tartó szavazási időszak alatt – a közönség döntött.
Idén több új kategória is született.
A #Brandépítő kategóriában azokat jelölték, akik ismertségüket felhasználva saját márkájukat építik magas színvonalon. Közülük a legtöbb szavazatot Szabados Ági kapta.
Az újdonsült #Gamer kategória a gaming és streaming műfaj legnépszerűbb szereplőiről szólt – itt CSGO-s lány győzedelmeskedett.
További újítás volt a #JOYFitt, amely az egészséges életmódot hirdető influencereké, és amely kategóriában Somhegyi Krisztián kapta a legtöbb szavazatot.
Az #ŐszinténaSzépségért kategóriában az önazonosságot hirdető és filtermentes valóságot bemutató közösségi média sztárok versenyeztek. Végül Törőcsik Franciska kapta meg a díjat.
Az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő TikTok sztárjaival két vadonatúj kategóriában is foglalkoztak.
A #TikTokBerobbanóban azokat a tartalomgyártókat ismerték el, akik a platformon a közelmúltban a legnépszerűbbek mezőnyébe kerültek. A kategória díját Mészáros Csabi nyerte.
A #TikTokTanár kategóriában az edukatív és szórakoztató TikTok tartalmakat gyártó pedagógusokat ismerték el. A díjat Marik Laura vitte haza.
Visszatérő kategória volt többek közt a tavaly indult #Bestofpodcast, amelyben olyan műsorkészítőket díjaznak, akik szórakoztató, elgondolkodtató adásokat gyártanak. Idén a Levente klubja nyerte az elismerést.
Visszatért a #Hallgasshazait: idén női előadókat és zenészeket jelölt a JOY Magazin, hogy felhívják a figyelmet női tehetségekre. A kategóriában Tóth Andit díjazták.
Újra érkezett a #KépernyőKedvencei kategória is, amelynél idén televíziós párosok, műsorvezető társak, médiaszereplők kaphattak elismerést. A kategória nyertese Erős Antónia & Szellő István lett.
Idén is visszatért a #Példakép, amellyel az értéket közvetítő influencereket díjazták. Idén azok indultak a címért, akik népszerűségüket alapítványok, társadalmi kampányok támogatására is használták. A jelöltek közül a legtöbb szavazatot Sydney van den Bosch kapta.
2023-AS JELÖLTEK ÉS GYŐZTESEK
#BRANDÉPÍTŐ: Dancsó Péter, Frohner Fecó, Kárpáti Rebeka, Szabados Ági
#GAMER: Albrechtovics Kitti, CSGO-s lány, Mit Játsszunk?, Unfield
#JOYFITT: Kőnig Anna, Rubint Rella, Somhegyi Krisztián, Toppler Dorina
#ŐSZINTÉNASZÉPSÉGÉRT: Eke Angéla, Laudon Andi, Törőcsik Franciska, Visnyei Barbi Szeretest
#TIKTOKBEROBBANÓ: Dobai Aty, Mészáros Csaba, ReményFarm, Stumpf Patrik
#TIKTOKTANÁR: Horváth Attila, Marik Laura, Meitzer Bence, Saffi Fanni
#BESTOFPODCAST: KAPod, Lapozz!, Levente klubja, Probléma Hajóssal és Márkóval
#HALLGASSHAZAIT: DJ Yamina, Nagy Bogi, Schoblocher Barbara, Tóth Andi
#KÉPERNYŐKEDVENCEI: Majka & Pápai Joci, Szabó Zsófi & Miller Dávid, Erős Antónia & Szellő István, Tilla & Nagy Réka
#PÉLDAKÉP: Döbrösi Laura, Nyári Dia, Puskás-Dallos Bogi, Sydney van den Bosch
( onBRANDS )