A HUMAN TELEXET VÁLASZTOTTA A VANISH

A szórakoztató kreatív ötletre épülő kampány új szemszögből hívja majd fel a Vanish sokoldalúságára a figyelmet. 

Miután a Human Telex Advertising & Event az elmúlt évben a Reckitt Benckiser két brandje – a Finish és az Airwick – kreatív, illetve promóciós kampányait is sikerre vitte, idén a Vanish tenderén is elnyerte a márka 2023-as online kommunikációs feladatainak kidolgozását és lebonyolítását.

„Az alapos, ugyanakkor lényegretörő briefelésnek köszönhetően azonnal magunkénak éreztük a Vanish küldetését, most pedig alig várjuk, hogy elmélyülhessünk ennek az igazán sokszínű, prémium márkának a világában. A tenderfolyamat alapján is biztosak vagyunk benne, hogy az elkövetkező időszakot is a jó hangulatú partnerség jellemzi majd, és egy izgalmas online kampánnyal építhetjük tovább a brandet” – hangsúlyozta Balogh Renáta, a Human Telex Client Service Directora.
( onBRANDS )