ÁTADTÁK AZ ELSŐ GREEN PLEDGE VÉDJEGYEKET

A program a reklámozási gyakorlat környezettudatos megközelítését, fontosságának kihangsúlyozását helyezi fókuszba.

A Green Pledge program keretében átadták az sikeres pályázóknak a Green Pledge díjakat, amelyet hét vállalat tíz, a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontok reklámozási gyakorlatban történő alkalmazását bemutató pályázata érdemelt ki.

A három alapító szakmai szervezet a MAKSZ, az MMSZ és az ÖRT közösen döntöttek arról, hogy egy olyan programot hoznak létre, amely

a reklámozási gyakorlat környezettudatos megközelítését, fontosságának kihangsúlyozását helyezi fókuszba.

A sikeres pályázók: a Dentsu, a Henkel, az E.ON, a Velux, a Mastercard, a K&H Bank és a Well PR ünnepélyes díjátadó eseményen vehették át az elismeréseket. A pályázatok többek között a reklámanyagok újra felhasználását (pl. épületháló és a citylight poszterek kreatív újra-felhasználása), a karbonlábnyom alapú médiatervezést, a fenntarthatósági szempontok rendezvényen való alkalmazását és a zöld állítások megfelelő használatát mutatták be.

“Szeretném kiemelni, hogy a Green Pledge nem csak az eszméhez való csatlakozásról szól, itt több kell az ígéreteknél, itt a tettek ereje számít csak. Ezen gondolatok mentén a zsűri számára kiemelt fókuszt kaptak azok konkrét cselekvési pontok, amelyek a pályázók a reklámszakma szereplői a reklámozási gyakorlatuk során megvalósítottak”. – fogalmazott dr. Bándi Gyula a zsűri elnöke, az alapvető jogok biztosának a jövő nemzedékek érdekeinek védelmét ellátó helyettese, zöld ombudsman.

 

“A Green Pledge egy nagyszerű példa arra, hogy a szakmánk folyamatosan foglalkozik a társadalom számára aktuális és fontos területekkel és a hozzátartozó kihívásokra adott válaszok bizonyítják a szakma felelős gondolkodását. A pályamunkákat egy független szakértőkből álló zsűri bírálta el és érdeklődéssel vizsgálta a pályamunkákat, melyek jó példával szolgálnak a környezetvédelmi szempontokat mindinkább figyelembe vevő szakmánk számára”. – fogalmazott a dr. Megyer Örs a zsűri társelnöke, az ÖRT Tiszteletbeli Elnöke.

“Meggyőződésem, hogy a Green Pledge program egy követendő példa is, amely megmutatja a szakma képviselői számára, hogyan tud három szakmai szervezet közösen együtt, egy célért és hosszú távon értéket teremteni azzal, hogy összefogja, hogy összefogja és megmutatja a reklámszakma gyakorlatát és eredményeit, amelyet a környezet iránt felelős gondolkodás és magatartás hat át”. – tette hozzá Gerendi Zsolt az ÖRT főtitkára a Green Pledge program egyik koordinátora.
( onBRANDS )