A BERLINI IFA-N MUTATJA BE AZ OKOSOTTHONOK ÚJ UNIVERZUMÁT A HAIER

A IoT eszközöket használók számát ötszörösére kívánják emelni Európában.

A Haier a berlini IFA 2023 kiállításon mutatja be az okosotthonok jövőjét meghatározó újításait. Yannick Fierling, a Haier Europe vezérigazgatója a megnyitó előtti sajtótájékoztatóján a fentiek mellett arra is kitért, hogy 2028-ig az

online csatlakoztatásra képes háztartási gépek

használóinak számát a jelenlegi 6 millióról 30 millió főre szeretnék emelni Európában. A szakember továbbá azt is elmondta, hogy régiós termelőkapacitások kialakítására, illetve fejlesztésére 2019-től összesen 350 millió eurót fordítottak eddig, az európai forgalom pedig idén – éppen a fentieknek is köszönhetően – elérheti a 4 milliárd eurót.

A Haier Europe a kontinens egyik legnagyobb tech kiállításán, az IFA-n a “Connect to Extraordinary” című eseményével a konnektivitás és az otthoni IoT (Internet of Things) új univerzumát mutatja be, amelyek által a Haier, a Candy, valamint a Hoover márkák megoldásai és szolgáltatásai valóságos ökoszisztémává válnak. A látogatók egy átfogó rendszert láthatnak a hálózatba épített háztartási gépek teljes körű irányítására.

„A berlini IFA-n többszintű forgatókönyveket kínálunk a vásárlók számára. Ezek együttes célja, hogy bemutassuk, az online alapokon nyugvó funkciók hogyan teremthetnek igazi, nemcsak az egyén, de a társadalom egészét szolgáló értéket. Egy olyan új, átfogó fogyasztói megközelítést kínálunk, amelynek alapjai a személyre szabhatóságra és sokoldalúságra épül” – fejtette ki előadásában Yannick Fierling, a Haier Europe vezérigazgatója.

A vállalat a “Connect to Extraordinary” eseményen az otthoni ökoszisztéma, az okosotthon központjának szerepét állította fókuszba. Az okos megoldások intelligens funkciói, az energiaszolgáltatók és a fotovoltaikus, napelemes, légkondicionáló és háztartási készülékeket tartalmazó csatlakoztatott rendszerek közötti kapcsolatok egyértelművé és áttekinthetővé, illetve mélységeiben is megismerhetővé vállnak a fogyasztók számára.

Ennek kapcsán a cég igen ambiciózus terveket tűzött ki maga elé.

A IoT eszközöket használók számát ötszörösére kívánják emelni Európában,

ugyanis az a terv, hogy a kontinensen a hOn alkalmazást letöltők száma, a jelenlegi 6 millió 2028-ra 30 millióra emelkedjen. A régiós piaci előrelépésre rendkívül nagy hangsúlyt fektetnek, ezt támogatta az is, hogy 2019-től mostanáig a helyi termelőkapacitások kialakítására és fejlesztésére összesen 350 millió eurót fordítottak. Már ennek köszönhető az is, hogy az európai forgalom idén előre láthatóan eléri a 4 milliárd eurót, szemben a 2019 évi 2 milliárddal.

A vállalatcsoport

fejlődési stratégiájának fókuszába hangsúlyosan a konnektivitást helyezi,

amelynek egyik kulcs eleme például a Haier CUBE 90 SERIES 9 négyajtós hűtőszekrény, amely immár az otthoni ökoszisztéma központi elemévé vált.

Ez a készülék ugyanis nem csupán az élelmiszerek frissentartására szolgál, hanem funkcióit teljeskörűen kihasználva az egész okosotthon irányító központjaként működtethető. A hűtőszekrény ugyanis a hOn alkalmazáson keresztül a Haier Europe cégcsoporthoz tartozó összes márka wifi csatlakozására alkalmas készülékével képes együttműködni, kommunikálni. Ezzel pedig az eddigieknél is jóval egyszerűbb irányíthatóságot, hatékonyabb működést és energiafelhasználást tud kínálni a felhasználók számára.

A mosásnak szentelt területen bemutatják az új Haier X SERIES 11 készülékeket A-40%-os energiaosztályú besorolással.

Így nemcsak a mosás, de a fenntarthatóság eredményei is szintet lépnek. A sorozat mosó- és szárítógépei innovatív légkezelést biztosítanak, amely lehetővé teszi, hogy a ruhadarabok minden mosás után újszerűek maradjanak. A stand további másik nagy dobása az I-PRO SERIES 7 PLUS készülék, amely A-30%-os energiaosztályban érhető el.

Az IFA kiállításon mutatkoznak be a márka KSDA SERIES 5 konyhai kisgépei is. A termékcsaládot – vízforraló, turmixgép, botmixer, kenyérpirító, konyhai robotgép és légsütő – a részletekre való odafigyelés és a prémium anyagok felhasználása jellemzi. Ezek a kisgépek professzionális teljesítményt és rendkívül sokoldalú felhasználást kínálnak, kezdve például a 21 programmal rendelkező kenyérpirítótól egészen a 9 főzési funkcióval rendelkező légsütőig, amelyen többek között elérhető a lassú főzés lehetősége is. Ezen felül rendelkezik egy felülnézeti ablakkal is, amelyen keresztül bármikor ellenőrizhetjük, hogyan halad a megkezdett főzési folyamat.

A márka jellegzetes dizájnja másik két különböző területen is megjelenik. Egy exkluzív, kifejezetten a főzésnek szentelt térben lesz látható az új ID SERIES, amelynek online kapcsolatra képes sütői és főzőlapjai az exkluzív Bionicook technológiával egészülnek ki.

Egyértelműen említést érdemel a Hoover stand is, itthon ugyanis most vezeti be a Candy-Hoover Hungary a márka mosás kategóriáját, amelynek a cégcsoport az IFA kiállításon mutatja be az új modelljeit. A H-Wash 700 gép például a piac legnagyobb dobjával rendelkezik, amelynek köszönhetően a tisztítási hatékonyságban is előre tudtak lépni.

A Haier Europe IFA standján található Immersive Dome felépítmény a teljeskörű és a lehető legplasztikusabb élményt biztosítja a látogatók számára, miután a történetmesélés vizuális, hang- és fényinterakciókon keresztül elevenedik meg. A vendégek élményszerű utazást tehetnek, és felfedezhetik a Haier Europe teljes ökoszisztémáját, amely az összekapcsolhatóság, a hatékonyság, a személyre szabhatóság és az intelligens szolgáltatások fúziójára épül. A Candy, Hoover és Haier megoldásai egyébként három különböző területen mutatkoznak be, amelyeknek a közös pontja, hogy mindenhol a fogyasztó vágyai és elvárásai állnak a középpontban.
( onBRANDS )