BRANDVÁLTÓ KAMPÁNY HAZÁNK EGYIK VEZETŐ BIZTOSÍTÓJÁNÁL

Alfa néven, megújult arculattal viszi tovább üzleti tevékenységét a korábbi Aegon.

A váltást kommunikáló integrált kampány kreatív tervezését és megvalósítását a Human Telex Advertising & Event tenderen nyerte el.

„Egy nagyon jól ismert, több mint 30 éves márkát kell most a tulajdonosváltás okán lecserélnünk, ami óriási feladat. Mintegy 2 éve tart már ez a folyamat és több mint 250 kollégánk dolgozik napi szinten a brandváltáson, aminek ez a mostani kampány a csúcsa” – emelte ki Drevenka Edit, az Alfa Vienna Insurance Group Zrt. PR vezetője.

„Megtiszteltetés, hogy az Alfa számára – új ügyfelünkként – máris egy ilyen fontos feladatot valósíthattunk meg. Mind vizuális, mind tartalmi szempontból az új márkát, az Alfát helyeztük a brandépítés középpontjába, amelyet – felhasználva a névben rejlő potenciált – feltöltöttünk a jellemző értékekkel” – hangsúlyozta Balogh Renáta, a Human Telex Advertising & Event Client Service Directora.

A kampány két részre oszlott. Az első, teaser szakaszban egy letisztult, egyszerű vizuál segítségével az üzenet pusztán az volt, hogy

az Aegon Alfa lett.

Ezzel érzékenyítették az ügyfeleket arra, hogy az Alfa igazából ugyanaz a jól megszokott biztosító és nyugdíjpénztár, csak mostantól más néven és logóval, színvilággal.

„A szeptember közepétől induló nagy kampány a márkaértékek kommunikálását és az “alfások közösségének” a megteremtését célozza. Az elkészülő reklámfilm, illetve az erre alapozott további hirdetések azt mutatják meg, hogy a jelenlegi és jövőbeli ügyfelek milyen tipikus kihívásokkal néznek szembe és hogyan oldják meg ezeket magabiztosan, az Alfa értékek mentén” – tette hozzá Halaj Adrienn, az Alfa Biztosító marketingvezetője.

A “Mert mi Alfások ilyenek vagyunk. Biztosak vagyunk a dolgunkban” szlogen erősíti a központi üzenetet.

Szempont volt az is, hogy a brandváltással fiatalodjon a korábbi márka, de nem elidegenítve a klasszikus ügyfélkört. A kampányban a biztosító kiemelt célcsoportjai jelennek meg: idősek, kisgyerekes családok és fiatalok. A filmben feltűnik Alfi, a robot is, aki élete első komoly szerepét az Alfához méltó elhivatottsággal és profizmussal alakította.

“Hosszú előkészítés előzte meg a forgatást, hogy minél ideálisabb helyszíneket és szereplőket tudjunk találni. Egy napunk volt leforgatni a három különböző stílusú helyszínt. Az előkészítési időszakot élveztem a legjobban, mert csapatmunkában lehetett dolgozni, sokat ötleteltünk és beszélgettünk a szpotról és a különböző megoldási lehetőségekről” – mondta Hartung Attila rendező.

A TVC online felületeken is fut, emellett a social médiában, rádióban és OOH (épületháló, billboard, citylight) felületeken is megjelenik a kampány.

Stáblista:

Megrendelő: Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.

Marketingvezető: Halaj Adrienn

PR vezető: Drevenka Edit

Kreatív ügynökség: Human Telex Advertising & Event

Creative Director: Tatlin

Head of Copy: Nagy László

Head of Art: Lénárd György

Senior Copywriter: Simon Balázs

Senior Art Director: Illés Imre, Várszegi György

DTP Operator: Markó Richárd, Rési Éva

Client Service Director: Balogh Renáta

Account Director: Som-Péntek Erika

Senior Account Manager: Szomolányi Brigitta

Junior Account Manager: Horváth Szintia

Produkció: 235 Film

Head of Production: Dreissiger László

Producer, Gyártásvezető: Moór Valéria

Rendező: Hartung Attila

Operatőr: Pohárnok Gergő

Kampányfotós: Domokos Norbert

Látványtervező: Klimó Péter

Vágó: Mezei Áron

Zeneszerző, hangutómunka: Kalotás Csaba

Rendezőasszisztens:             Lőrinc Tamás

Felvételvezető: Szabó Judit

Produkciós koordinátor: Kovács Blanka

Casting: Orbán Andrea – Playground

Focus puller: Maruszki Milán

DIT: Szántó Tamás

Fővilágosító: Halabuk Ferenc

Key grip: Kecskeméti Máté

Építészet: Honek András

Berendezés: Gonda Cintia

SFX: Horváth Róbert

Styling: Bognár Hajnalka, Varga Anita

Smink: Frank Éva

Haj: Gulyás Attila

Colorist: Tőtszegi Szilárd

VFX: Besenyői Ádám

Werk: Látos Márk, Nagy Szabolcs, Hartyányi Krisztián

( onBRANDS )