Az elmúlt években jelentős változások zajlottak a televíziós médiafogyasztás terén. Ebben a gyorsan változó környezetben a reklámipar számos kihívással néz szembe, és ezen változások hatásait napról napra érezzük.
A MAKSZ Médiaszekciója tájékoztatását adott azokról a kampány alulteljesítési problémákról, amelyekkel a TV reklámok kapcsán szembesülhetünk a Q4 időszakban.
A várakozáson felüli 2023-as reklámidő kereslet és a továbbra is növekvő Q4 reklámköltés várhatóan
teljesítési problémákat fog generálni
a piacon. Ennek köszönhető az is, hogy az RTL a “Market Index” használatával elkezdte megemelni a Q4-es TV árakat.
A várakozás az, hogy a TV használat intenzitása a 2024-es évben továbbra is magas lesz a magyar piacon, ezért várható, hogy
a TV sales house-ok újabb piaci áremelkedést fognak bejelenteni.
A MAKSZ Médiaszekciója minden erőfeszítést megtesz, hogy a gyorsan változó reklámpiaci környezetben friss és naprakész információkkal lássa el a piaci szereplőket, és maximálisan elkötelezettek abban, hogy a televíziós kampányok hatékonyak és az ügyfeleik sikeresek legyenek.
( onBRANDS )