AZ EGYSÉGES MÁRKAÉPÍTÉS JEGYÉBEN ÚJ SZLOGENT VEZET BE A DEUTSCHE TELEKOM

A Magyar Telekom is búcsúzik az Együtt.Veled szlogentől.

A Deutsche Telekom a szeptember 20-21. között zajló kölni Digital X konferencián jelentette be, hogy

megújítja márkaígéretét.

Az új szlogennel a digitális világ egyik vezető szereplőjeként a Telekom hangsúlyozni szeretné a márka globális perspektíváját, egyúttal a vállalat az ügyfelek igényeit és vágyait is szeretné a kommunikációja középpontjába állítani.

Az új,

“Connecting your world”

szlogen tartalmilag erősíti meg a márkát, ugyanakkor segít megteremteni az egységes Telekom-élményt világszerte.

A szlogent egységesen, angolul fogják használni azon országokban, ahol a T márka jelen van.

Ulrich Klenke, a Deutsche Telekom Chief Brand Officer-e kifejtette: “A vezető digitális telekommunikációs szolgáltatóvá válásunkhoz vezető úton le akarjuk tenni egy globálisan sikeres digitalizációs márka alapjait mind a lakossági, mind a vállalati, vállalkozói piacon. Az új szlogennel szeretnénk újra hangsúlyossá tenni az elkötelezettségünket, hogy ezekben a kihívásokkal teli időkben is optimizmussal teli és megbízható partnerei kívánunk lenni az embereknek. Egyszerre testesíti meg a hitünket a fenntartható működésben, a társadalmi kohézióban és abban, hogy mindenkinek meg kell adnunk a lehetőséget, hogy bekapcsolódhasson a digitális világba.”

A fentieknek megfelelően

a Magyar Telekom is búcsúzik az Együtt.Veled szlogentől,

változatlan célok mentén folytatja az eddigi, stratégiai, társadalmilag felelős ügyvezérelt építkezést.

„Az új szlogen jobban kifejezi azt az ambíciónkat, amivel mi a Telekom márkát idehaza építjük, és amivel hatással szeretnénk lenni a magyar társadalomra. A mi küldetésünk, hogy a digitális világ tüneményeivel mindenki elérhesse a céljait, sikeresebb legyen a magán vagy az üzleti életben. Ebben a bonyolult világban digitális szakértőként leegyszerűsítjük az emberek számára mindazt, amit a digitalizáció kínál, hogy mindenki azt és annyit tudjon kivenni belőle, amire valóban szüksége van.” – mondta Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatója.

Az új szlogen bevezetése a végső elem abban a globális márkastratégiában, amivel

a Deutsche Telekom konzekvensen kívánja építeni a Telekomot, mint ernyőmárkát.

A Csoport nemrégiben vezette be a megújult és egységesített logóját és helyezte azt a kommunikációjának előterébe. A márka 2020-ban bevezetett új arculati rendszerével, az úgynevezett „liquid márkadesignnal” együtt megerősíti a márka meghatározó jelenlétét a globális márkák között. Első lépésben a vállalat digitális csatornáin, kommunikációs kampányaiban és szponzorációs felületein történik meg a szlogen cseréje, majd országszerte az üzletekben.
( onBRANDS )