CORPORATE ÜZLETÁGAT INDÍT A PLANALL

Az új üzletágat alapító Szilágyi Gábor szerint jelentős igényt elégít majd ki.

A PlanAll márkát eddig leginkább a naptárakról, évtervezőkről ismertük, idén ősszel azonban új területet hódítanak meg: a PlanAll Corporate üzletága a vállalati szektort célozza meg. Az üzletág indítását ma jelentették be egy rendezvényen az alapítók: Szilágyi Gábor és Harci Tamás.

2016-ban indult a PlanAll márka, amely az USA-ban már akkor is népszerű, önreflexiós tartalmakkal felturbózott éves tervezőket honosította meg Magyarországon olyan nagyágyúkkal együttműködve, mint például Viszkok Fruzsi, Kende-Hofherr Krisztina, Balogh Petya és Ördög Nóra. A naptárak segítik a tudatos tervezést, a fókuszálást, az értékes gondolatok megtartását. Tavaly a naptárak mellett elindult a Remind bookazine, amely főszerkesztőjének sikerült megnyerni László Krisztinát, a Marie Claire korábbi legendás főszerkesztőjét. A bookazine nemsokkal később online felülettel egészült ki, 2022 őszén pedig megrendezték az első PlanAll Day-t, azaz a Tudatosság napját.

Most pedig elindul a PlanAll Corporate üzletága együttműködésben az iPixel Nyomda és Grafikai Stúdióval. Az új üzletág az alapító szerint jelentős igényt elégít majd ki.

„Sokan és sokszor temették már az írott sajtót és magát a kézzel írást is. A PlanAll tervezők és a Remind bookazine sikere azonban azt mutatja, az emberek egyrészt vevők az igényes tartalomra és időt szánnak akár egy többszáz oldalas kiadvány elolvasására is, másrészt egyre nő az igény az életünk tudatos tervezésére, az önreflexióra, amelynek egyik fontos szimbóluma a kézzel írt szöveg.” – mondta el Szilágyi Gábor.

„A corporate üzletágat azért indítjuk el, mert egyre több vállalati marketingvezető jelezte, a márka kapcsolódna ehhez a trendhez, szeretnék elérni az egyre tudatosabb, önmagával többet foglalkozó, a világ dolgaira nyitott és sikerre vágyó fogyasztókat. Ezért mostantól egyedi, márkázott kiadványokat is készítünk sablon és márkára szabott tartalommal nyomtatott és pdf formában egyaránt.” – mondta el az alapító.

„A másik potenciális ügyfélkörünk a saját márkájukat, self brandjüket fejlesztő emberek – coachok, jógaoktatók, motivációs trénerek, művészek, kisvállalkozók –, akik nem akarnak több ezer példányban saját kiadványt nyomtatni. Megtervezzük, személyre szabjuk és akár már 100 darabos mennyiségtől le tudjuk gyártani az egyedi naptárakat.” – tette hozzá Harci Tamás, a iPixel Nyomda és Grafikai Stúdió vezetője.
( onBRANDS )