MIÉRT FONTOS A SZEMÉLYES MÁRKA?

Erről szól a Remind bookazine negyedik száma.

Mindenkinek van személyes márkája, de nem mindenki építi tudatosan. A Remind bookazin most megjelent – negyedik – száma azoknak segít, akik már eljutottak oda, hogy befolyásolni szeretnék, mit gondolnak róluk mások, akár erre építenének egy vállalkozást.

A címlapon három kiemelten sikeres márkaépítőt – Iványi Orsolya aktivista, Kovács Patrícia színésznő és Porkoláb Eszter vállalkozó – bemutató kiadvány 14 oldalas coaching melléklettel segíti azokat, akik számára a brand maga az ember.

„Manapság az erős és hiteles énmárka nemcsak az üzleti világban fontos, a rólunk kialakult kép minden szakmában befolyásoló tényező lehet, akár vezetők, beosztottak vagy vállalkozók vagyunk.” – írja beköszöntőjében László Krisztina főszerkesztő.

A jó személyes márka alapja pedig az önismeret,

így az olvasók jól teszik, ha rögtön a bookazine végén kezdik az olvasást, ahol a Coaching team szakértői adnak tanácsokat arról, hogyan határozzuk meg, kik vagyunk és hová szeretnénk eljutni. Amikor pedig megvan a cél, érdemes a profiktól ellesni a sikeres márkaépítés módszereit, a címlapsztárok ugyanis kendőzetlen őszinteséggel mesélnek arról, miért és hogyan kezdték el a márkaépítést és mit tesznek azért nap mint nap, hogy önazonosan és sikeresen kommunikáljanak, felhasználva ezt egy-egy ügy, civil szervezet vagy akár a saját vállalkozásuk támogatására.

A brandépítők interjúi mellett olyan nagyágyúkat is sikerült megszólaltatni a bookazine-ban, mint Virág Judit műkereskedő, aki lányával, Kelen Annával adott közös interjút, vagy Galler András „Indián”, az ismert videoklip készítő és kreatívszakember, aki az Életművész rovatban szerepel. Megismerkedhetünk Szoboszlai Dominik játékosügynökével, Esterházy Mátyással, Tisza Kata írónő pedig az öregedésről osztja meg gondolatait. A bookazine 2023 őszi számának legtöbb cikke kapcsolódik az üzleti élethez: olvashatunk sok egyéb mellett a karizma fontosságáról az üzletben, a női vezetőkről és Magyarország legsikeresebb menedzsereiről is.

A Remind negyedik számát egy elegáns rendezvényen mutatták be a nagyközönségnek a W Budapest hotelben szeptember 27-én, a bookazine már kapható az újságárusoknál és a honlapon.
( onBRANDS )