ÚJ VEZETŐ AZ EY MAGYARORSZÁG ÉLÉN

Vékási Tamást nevezték ki az EY Magyarország vezérigazgatójává.

A nemzetközi tanácsadó cégnél már 25 éve dolgozó Vékási Tamás célja, hogy tovább erősítse az EY különböző szolgáltatási területei közötti szoros együttműködést, amiben kulcsszerepet szán a vállalat szektorális fókuszának és technológiai portfóliójának.

Vékási Tamás 1997-ben, az EY-nál kezdte a karrierjét adótanácsadóként. Dolgozott a cég amszterdami irodájában, irányította az indirekt adó osztályt Szlovéniában és két éven át vezette a vállalat globális áfa/forgalmi adó csoportját az Egyesült Államokban. Itthon több mint 10 éven keresztül irányította Partnerként az EY indirekt adó területét. Tavaly január óta az Adó és Jogi tanácsadással foglalkozó üzletág első embere. Kiemelt szakterülete a közvetett adók és a kapcsolódó technológiai megoldások.

„Hatalmas megtiszteltetés, hogy vezérigazgatóként képviselhetem azt a céget, ahol több mint 25 éve elindítottam a karrierem. Elkötelezett vagyok amellett, hogy tovább erősítsem az EY Magyarország egyedülálló közösségét, ami számomra már olyan sok meghatározó élményt és lehetőséget adott mind szakmailag, mind emberileg” – nyilatkozta Vékási Tamás.

A vezérigazgató hozzátette, hogy az EY kiemelkedő képzési programja, a szakmai területek összehangolása, valamint az egységes piaci fókusz jelenti a további növekedés alapját és ezáltal a kollégák számára az EY-nál a további karrierlehetőségeket is: „Az EY eljutott oda, hogy az üzleti döntések szinte bármely vetületét képes szakmailag támogatni. Kezdve az adó- és jogi tanácsadástól, az üzleti és stratégiai kérdéseken át, a vállalati tranzakciókon keresztül egészen a könyvvizsgálati szolgáltatásokig. Az egyes szakterületek közötti együttműködés, kiegészülve a technológiai és szektorális portfoliónkkal lehetővé teszi, hogy ügyfeleink legösszetettebb kihívásait egy kézből, hatékonyan, magas minőségben oldjuk meg. A küldetésünk egyértelmű: hozzájárulni a hazai cégek és a magyar gazdaság további növekedéséhez, a nemzetközi szakemberképzéshez és egyúttal segíteni a piaci szereplők digitális átalakulását is.”

Az EY saját fejlesztésű, globális mesterséges intelligencia platformmal rendelkezik, amely az elérhető legkorszerűbb technológiát és infrastruktúrát teszi elérhetővé ügyfelei számára. Az 1,4 milliárd dollár értékű befektetés keretében másfél év alatt kifejlesztett EY.ai elnevezésű megoldás használata nagy hatással lehet a vállalatok mindennapi működésére és adatkezelési gyakorlatára is.
( onBRANDS )