AZ MBH BANK APP BEVEZETŐ KAMPÁNYA

A pénzügyek rugalmas kezelése, illeszkedik a napi tevékenységek közé.

Az elmúlt hónapokban megismerhette a közönség az MBH Bank szlogenjét:

„Saját utunkat járjuk”.

Az MBH Bank App kampányában most azt is bemutatják, hogy az ügyfelek banki ügyintézés közben is ugyanezt tehetik. A bevezető kampány célja a mobilapp ismertségének növelése, melyhez a Whitedog Media az ügyintézés egyszerűsítését, mindennapi rutinba épülését helyezte a kreatív koncepció középpontjába.

„A saját utunkat járva azt akartuk bemutatni, hogy a bankolás természetes része a mindennapjainknak – emiatt nem kell letérnünk a saját utunkról, a banki ügyintézés beépül a hétköznapok rutinjába. Ezt az integrációt szó szerint használjuk is a kampányban. Sokféle élethelyzetbe integráltuk a mobilbankolást a kávézástól a villamosra váráson át a glettelésig” – magyarázza Tordai Péter, a Whitedog Media chief creative directora.

Az online és az offline megjelenésekhez összesen több mint 30 féle kreatív változatot készített, igazodva a hirdetés helyéhez, környezetéhez, az elért célcsoport szokásaihoz. Ezek a helyszínspecifikus megjelenések teszik relevánssá az üzeneteket. A kampányban helyet kap például a reggeli ébredés rutinja, a vásárlás, a mindennapi rohanás és a várakozás percei is. A hangsúly az alkalmazás használatának egyszerűségén van, bemutatva, hogy mennyire gördülékenyen illeszkedik a szokásos napi cselekedeteink közé pénzügyeink kezelése az MBH Bank applikációjának segítségével.
( onBRANDS )