A Visit Saudi elindította legújabb nemzetközi marketingkampányát, melyben ismét a labdarúgó legenda, Lionel Messi került főszerepbe, aki egyben a Visit Saudi márkanagykövete is.
A kampány a kiemelt piacokon, Európában, Indiában és Kínában fut. A “Go Beyond What You Think” – “Múld felül a képzeleted” kampány azokra az alapvető tévhitekre épít, melyek napjainkban is jellemzőek Szaúd-Arábiára, és arra buzdítja az utazókat, hogy személyesen is tapasztalják meg a hihetetlen és vibráló kulturális változásokat, melyek jelenleg Szaúd-Arábiában zajlanak.
A kampányvideó bemutatja Szaúd-Arábia változatos úti céljait és időjárását, a Vörös-tenger kristálytiszta partjaitól, Aszír zöldellő hegységén, Tabuk hófödte csúcsain és Dzsidda tengerparti városán át egészen a nyüzsgő fővárosig, Rijádig. A videóban bemutatásra kerülnek a kiemelt szórakoztató programopciók is, mint a Diriyah E-Prix (Formula E), a Riyadh Season témaparkjai, AlUla hőlégballonos programjai és az MDL Beast zenei fesztivál is.
A kampány kiemeli a szaúdiak nyitott és vendégszerető kultúráját,
illetve a fiatal szaúdi nők tehetségét, hiszen többen is úttörőnek számítanak a saját szakterületükön, illetve vezető szerepet vállalnak a Szaúd-Arábiában zajló kulturális változásokban, ennek példája Szaúd-Arábia női nemzeti labdarúgócsapata, a motorsport kiválósága, Dania Akeel, DJ Cosmicat, és Rayyanah Barnawi, az első szaúdi nő, aki feljutott az űrbe.
( onBRANDS )