MAGYARORSZÁG LEGNAGYOBB ELÉRÉSŰ SPORT PORTFÓLIÓJA AZ ATMEDIÁNÁL

Egyedi elérésben pedig továbbra is a második legnagyobb az Atmedia online portfóliója.

Év elejétől több oldallal, köztük sportportálokkal is bővült az Atmedia digitális portfóliója, ezzel a kereskedőház tudhatja magáénak a legnagyobb elérésű online sportportfóliót a Labdarúgó-Európa-bajnokság, valamint az olimpiai játékok évében. A megállapodások alapján az Atmedia értékesíti ez év januárjától többek között a Final Score Médiához tartozó Nb1.hu és Sport365.hu, februártól pedig a Flashscore magyarországi weboldala, az Eredmenyek.com reklámfelületeit. Emellett a sales house digitális divíziója 2023-ban végig a második legnagyobb egyedi eléréssel rendelkező portfólióval rendelkezett, és ezt a helyezést tartja az idei évben is várhatóan.

A multimédiás kereskedőház 2018-ban indította el digitális üzletágát, amely már a kezdetektől értékesít sporttartalmak környezetében megjelenő hirdetéseket. A sportportfólió azóta folyamatosan bővül, a hirdetők a kereskedőháznál érhetik el a leglátogatottabb sportoldalak, így az M4Sport.hu, Eurosport.hu, Csakfoci.hu, Aréna4, Motorsport.com és Motor1.com felületeit, amelyek havi szinten 2,7 millió fős összesített eléréssel bírnak. Melléjük csatlakozik most a fent említett három új portál, még szélesebb lefedettséget biztosítva.

Az Nb1.hu Magyarország első kimondottan hazai labdarúgással foglalkozó híroldala, amely minőségi tartalmaival, interjúkkal, elemzésekkel, podcastekkel, videókkal, szurkolói véleményekkel ad széleskörű tájékoztatást az olvasóknak. A Sport365.hu mintegy 100 hírrel jelentkezik naponta a sportvilág történéseiről, legyen szó magyar, vagy nemzetközi labdarúgásról, egyéb egyéni- és csapatsportokról, vagy Forma1-ről. Az Eredmenyek.com portálon a sportrajongók valós időben követhetik nyomon több mint 1000 labdarúgó bajnokság, kupa, például az OTP Bank Liga, a Premier League, a LaLiga, a Serie A, a Bundesliga, valamint a Bajnokok Ligája, illetve egyéb versenysorozatok eredményeit.

„Azért döntöttünk az Atmediához történő csatlakozásról, mert számunkra kiemelten fontos, hogy egy megbízható sales house partner képviselje a magyar nyelvű tartalmainkat a magyarországi hirdetők felé, ahol az erős brandek mellett úgy éreztük, a mi oldalunk is jelentős figyelmet kap majd.” – emelte ki Gubis Bernát, a LiveSport magyarországi Regionális értékesítési és ügyfélkapcsolati menedzsere.

2024 bővelkedik mind hazai, mind nemzetközi sporteseményekben, legyen szó a párizsi olimpiai játékokról, a 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokságról, a tenisz Grand Slam tornákról vagy más nemzeti bajnokságokról. Ezek a jellemzően nagy érdeklődésre számot tartó események itthoni kizárólagos közvetítői mind az Atmedia ügyfelei.

„Bár a 2024-es évben kiemelt szerepet kapnak a sportesemények, mi nem csak ebben az évben hiszünk a sporttartalmak erejében, ugyanis amellett, hogy biztonságos hirdetési környezetet jelentenek, felületeiken olyan felhasználókat érhetünk el, akik erősen kötődnek a tartalmakhoz, hosszabb időt töltenek ezeken az oldalakon. Nagy öröm számunkra, hogy a sporteredményeket másodpercre pontosan, frissen közlő oldallal dolgozhatunk együtt, ugyanis a portfóliónkban elérhető sport tartalmak ezzel váltak teljessé. Mindent megteszünk, hogy megszolgáljuk a megelőlegezett bizalmat, ahogy a többi partnerünk esetében is tesszük nap mint nap.” – mondta Erdélyi Eszter, Atmedia digitális vezetője.

Az Atmedia digitális üzletága nemcsak a sport-, hanem az IT/e-gaming tartalmak (Computerworld, PC World, Gamestar, IGN, Mafab) esetében, valamint az online videót néző felhasználók számában is piacvezető szerepet tölt be a hazai sales house-ok között. Továbbá a kereskedőház online portfóliója 2023-ban végig, stabilan a második legtöbb egyedi felhasználót érte el a hazai lakosság körében, átlagosan pedig több mint 1,7 millió felhasználót szólítanak meg naponta. A portfólió 2024 januárjától további autós (Alapjárat.hu) és gazdasági (Tőzsdefórum.hu) tartalmakkal is bővült.
( onBRANDS )