A Schwarzkopf berlini nemzetközi sajtóeseményén mutatta be For Every You kampányát, melynek keretében óriási megújulással nyűgözi le közönségét. A márka új és izgalmas módon egyesíti és egyben ünnepli népszerűségét és a felhasználóitól kapott szeretetét.
Globális nagyköveteit olyan Nők Kreatív Kollektívája alkotja, akik az élet más-más területéről érkeznek, számos dologban különböznek, mégis közös bennük, hogy a rendkívül eltérő és egyben izgalmas hajtörténeteik megélésével, az egyéni hajigényeik vállalásával hűen képviselik a Schwarzkopf páratlan szakértelmét a haj kapcsán.
A 7 különleges, ikonikus és igazán inspiráló nő mindegyike, Diane Kruger, Ana Ivanović, Alli Neumann, Collien Ulmen-Fernandes, Mini Anden, Nazan Eckes és Swantje Paulina, vallja, hogy a hajnak ereje van, a Schwarzkopf küldetése épp ezért nem más, mint hogy a hajápoláson, hajfestésen és hajformázáson keresztül segítse a haj általi önkifejezés megvalósulását. Egyedi hajtörténeteik megosztásával és az egyedi haj-igényeik vállalásával e nők minket is pont erre bíztatnak.
A Schwarzkopf számára fontos cél volt, hogy FOR EVERY YOU kampányában a nemzetközi nagykövetek mellett hazai nők is képviseltessék magukat. Ennek megvalósulását egy, főtámogatói együttműködés is segíti. A Schwarzkopf új kampányát, szakértelmét és a fogyasztókkal való kapcsolatát még tovább népszerűsíti a TV2 Next Top Model Hungary műsorának támogatásával.
Óriási lehetőséget és teret adva egy fiatal tehetségnek, a Next Top Model Hungary győztese a Henkel Magyarország jóvoltából a Schwarzkopf Gliss márkanagykövete lehet 2024-ben.
Ahogyan azt a márka új FOR EVERY YOU szlogenje is sugallja, az új Schwarzkopf mindenkinek szól. Arra biztat, hogy mondjuk el mi magunk is hajunk történetét. Mert a haj mindig is több volt csak hajnál, a haj egy folyamatosan fejlődő vászon, melyen keresztül kifejezhetjük magunkat, életünk minden szakaszában. Arra inspirál, hogy merjük megélni az érzelmeinket, vágyainkat, vízióinkat és álmainkat teljes valójukban. Éppen ezért a Schwarzkopf szeretné, ha az emberek csatlakoznának a márkához és a nagykövetekhez abban, hogy együtt gyakoroljunk hatást a világra, a hajon keresztül.
( onBRANDS )