REKORDSZÁMOK A GYMBEAMNÉL

A márka idén a logisztika fejlesztésére fókuszál.

Éves szinten rekord eredményekről számolt be a közép-kelet-európai régió legnagyobb fitnesz webáruháza, a GymBeam. A 170 millió eurót meghaladó árbevétel mellett a vállalat 60%-os éves növekedéssel és kiugróan magas, 1,5 millió új ügyféllel zárta a 2023-as évet. Az idei évben elsősorban logisztikai- és piacfejlesztésekre, valamint az ügyfélszolgálati folyamatok optimalizálására fókuszálnak.

2023 egyértelműen az eddigi legjövedelmezőbb év volt a régió legnagyobb fitnesz webáruháza, a GymBeam számára. A Black Friday időszakhoz kapcsolódó eladások ebből is kiemelkedtek; a márka rekordmennyiségű, 1 millió darab terméket értékesített, 76 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest. A GymBeam nem csak a piaci eredmények, hanem dolgozói létszám tekintetében is tovább nőtt: 2023 végén a vállalatnak már több mint 500 alkalmazottja volt.

A magyarországi eredmények is várakozáson felül alakultak, számos mérföldkövet elérve. A hazai piac egyik nagy dobása volt Bereczki Krisztián IFBB Pro testépítővel együttműködve kifejlesztett edzés előtti készítmény, amelyből már első hónapban közel 1000 darabot értékesítettek. Február 1-én újra megnyitotta kapuit a hazai közönség számára ikonikus GymBeam Fitness HUB is, amely megújult belső térrel és szolgáltatásokkal várja a vásárlókat.

Az új évvel új stratégiai célokat is kitűzött a vállalat. Dalibor Cicman, a GymBeam vezérigazgatója kifejtette, hogy a cég elsősorban pozíciójának megerősítésére koncentrál a már meglévő piacain, különös tekintettel Olaszországra és a DACH-régió országaira (Németország, Ausztria és Svájc).

“A piacokon átívelő növekedésünket a Google és a Meta platformokról, a TikTok közösségi oldalról, valamint a saját rendszerünkből begyűjtött adatok is segítik” – tette hozzá Cicman.

A legnagyobb fejlesztéseket a logisztika területén tervezi a cég. A GymBeam 2024-re 5 logisztikai központtal fog rendelkezni, és egy új, egyedülálló Autostore rendszer is kiépül Kassán. Ezzel a közel 6 millió eurós beruházással a vállalat célja, hogy az összes megrendelése akár 80%-át, így nemcsak gyorsabban lesz képes feldolgozni a beérkező rendeléseket, de a kassai logisztikai központ kapacitása is tovább növekszik. Ez a fejlesztés hatással lesz a meglévő munkaerő kihasználására is; a diszpécser feladatok ellátására nagyobb létszámot tud a vállalat átcsoportosítani. 2024-es év igazi nagy dobása lesz az olaszországi raktár megnyitása is, amely a tervek szerint szintén lerövidíti a kiszállítási időt a régióban.

A vállalat továbbra is következetesen szem előtt tartja vásárlóközönsége igényeit. Bár jelenleg a GymBeam weboldalán elérhető termékek több mint 80 százaléka saját márkás termék, és ennek az aránynak a jövőbeli növelése magától értetődőnek tűnhet, Dalibor vezérigazgató szerint nem ez a fő prioritás.

“Természetesen képesek vagyunk tovább növelni a saját márkás termékeink arányát a kínálatunkban. A vásárlók rendszerint visszatérnek hozzánk, így mi nem csak azt tudjuk megjósolni, hogy milyen termékeket választanak majd, de az igényeiknek megfelelően tudjuk fejleszteni a termékeinket is. A mi prioritásunk csúcsán az ügyfelek elégedettsége áll, ez marad mindig a legfontosabb szempont.” – összegezte Dalibor Cicman.
( onBRANDS )