
A Nick’s az egyik vezető édesség brand Európa-szerte a hozzáadott cukor nélküli, glutén- és pálmaolajmentes kategóriában. A svéd márka négy kategóriában kínál termékeket: édességek, fehérjeszeletek, jégkrémek és édesítőszerek. A Nick’s termékeit – többek között a Rossmann, a dm, az INTERSPAR és a Kifli.hu forgalmazza idehaza.
A KRQ full service ügynökségként felel a márkaismertség növeléséért és a hatékonyabb eladásösztönzésért Magyarországon, a nemzetközi marketingcsapat irányítása alatt, ide értve a kreatív koncepciók fejlesztését, a content marketing megoldásokat, az influencer együttműködéseket, a PR-t és a médiavásárlást is.
“Kutatások szerint aki egyszer kipróbálta a Nick’s termékeit, rajongóvá válik, mert az édességek különleges ízvilággal rendelkeznek. Erre szeretnénk felhívni az egészségtudatos célcsoport figyelmét játékos formában, de távol tartva a márkát a hazai edzőtermek kontraproduktív főhőseitől” – mondta Kufár Róbert, a KRQ alapító-ügyvezetője.
( onBRANDS )