CHARITY FASHION MARKET

A jótékonysági ruhavásár teljes bevételével a Menedzserszövetség az UNICEF Magyarország misszióját támogatja.

Menedzserszövetség

Exkluzív, jótékonysági ruhavásár, a Menedzserszövetség „Női Vezetők a Társadalomért! Együtt. Működünk!” címmel március 8-án debütáló nőnapi kampányának nyitóeseménye.

A március 8-ára időzített Charity Fashion Market jótékonysági ruhavásáron kerül bemutatásra a tavaszi Remind Bookazine is, a Menedzserszövetség „Női Vezetők a Társadalomért! Együtt.Működünk!” című exkluzív 18 oldalas fotó-interjújával.

A nőnapi program különlegessége, hogy

a kampány szereplői és a Menedzserszövetség további női vezetői által felajánlott exkluzív pre-loved ruhákon és kiegészítőkön túl,

hazai tervezők egyedi dizájner darabjait is meg tudják vásárolni a rendezvény látogatói. A pre-loved darabok és a felajánlott tervezői mini kollekciók

teljes bevételével a Menedzserszövetség az UNICEF Magyarország misszióját támogatja.

A Menedzserszövetség immáron negyedik alkalommal indítja el nőnapra időzített kampányát, megújult névvel: “Női Vezetők a Társadalomért! Együtt.Működünk!” és egyedi koncepcióval. A kampány célja, hogy a Menedzserszövetség bemutassa női vezető tagjait, és felhívja a figyelmet példaértékű munkájukra. A nőnapra időzített kampány nyitóeseménye a Charity Fashion Market exkluzív jótékonysági ruhavásár, melynek a The Ritz-Carlton Budapest ad otthont.

Buday Kollárik Tímea a Menedzserek Országos Szövetségének ügyvezető igazgatója és a program megálmodója így fogalmazott: “Fontosnak tartjuk az elnökséggel és tagjainkkal együtt, hogy vezetőként tudásunkkal, tapasztalatainkkal segítsük a társadalmat, valamint mindenki saját lehetőségei szerint támogasson fontos társadalmi ügyeket, civil szervezeteket. Ahogy a nőnapi kampányunk, úgy a kampány nyitóeseménye is idén nagyon különleges lesz. Női vezetőinkkel és magyar tervezőkkel összefogva a 2022 telén megszervezett első, nagyon sikeres jótékonysági karácsonyi ruhavásár programunkat továbbfejlesztve egy exkluzív nőnapi programot szervezünk, mellyel az UNICEF Magyarország munkájához szeretnénk közösen hozzájárulni.”

Az exkluzív ruhavásáron, olyan hazai divatmárkákkal találkozhatnak a látogatók, mint: AERON, ARTYPICAL NUDE BY NUBU, DAIGE BUDAPEST, HELGATOTH, LAVIDAYARN, NINI, NUBU, PLIÉ, SECONDLAND, SUGARBIRD, TOTHBORI, VALBONA LEATHER, VIKTORIAVARGA, ZHOJA

Időpont: 2024. március 8. 11:00-15:00
Helyszín: The Ritz-Carlton Budapest, 1051 Budapest, Erzsébet tér 8-9.

Regisztráció (a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött) ITT!

Főtámogató: Zenon Clinic

Az esemény támogatói: MINI, Perwoll, The Ritz-Carlton Budapest

Együttműködő partnerek: Francois, Malfy Gin, Nespresso, VIWA Vitaminwater

Az esemény médiatámogatói: ATV, ELLE, JCDecaux, Remind Bookazine

A kampány tématámogatói: BÁV Zrt., Bridgestone Tatabánya Termelő Kft., Magyar Telekom, MBH Bank, MET Csoport, Pálfalvi Centrum, Provident Pénzügyi Zrt., Szerencsejáték Zrt.

A kampány támogatója: BI-KA Logisztika Kft.

Menedzserszövetség

( onBRANDS )