MARKETING VEZETŐT NEVEZETT KI A RINGIER HUNGARY

A szakember jelenleg egy tizenhárom fős csapatot vezet.

Moharos Andreát, a kiadó korábbi marketing csoportvezetőjét nevezte ki marketing vezetői pozícióba a Ringier Hungary. A médiacégre jellemző mátrix működési struktúrának megfelelően az elmúlt néhány évben a kiadó három üzletágvezetője és két marketing csoportvezetője közösen alkotta a marketingkommunikációs tevékenység döntéshozói körét. A marketing vezetői pozíció létrehozásával 2024 márciusától az új vezető egy személyben menedzseli és irányítja a kiadó minden digitális és nyomtatott kiadványához kapcsolódó reklámtevékenységet, továbbra is szoros együttműködésben a kiadó üzleti területeivel.

Moharos Andrea oszlopos tag a Ringiernél és annak jogelődjénél, a Ringier Axel Springer Magyarországnál, illetve a korábbi Axel Springer Budapestnél. Pályáját 2003-ban a Zöld Újság Zrt-nél kezdte, ahol néhány év elteltével a Világgazdaság marketing területére igazolt, kiemelt fókusszal a márka konferencia-sorozatának szervezésére. Az akkori Ringier és az Axel Springer fúzióját követően, 2014-től részt vett a kiadó portfóliójához tartozó médiatermékek marketing feladatainak ellátásában, termékstratégiák kialakításában, az üzleti tervhez igazodó marketing roadmap elkészítésében. Kiemelt feladata volt az előfizetői marketing koncepció, illetve az árushelyi marketing stratégia meghatározása, valamint folyamatmenedzselés. 2018-tól feladatai kiegészültek a Kiskegyed női magazin, gasztro, otthon és műsorlapok marketingkommunikációs tevékenységével, majd 2021-ben lett a marketing csapat print termékekért felelős csoportvezetője.

A szakember jelenleg egy tizenhárom fős csapatot vezet, amely a Ringier Hungary minden digitális és nyomtatott kiadványának reklámtevékenységét menedzseli, így a GLAMOUR, a GLAMOUR-napok, a Blikk, a Blikk Nők, a Kiskegyed és online magazinja, ezen női lapok márkakiterjesztései, a Sportal.hu, az EgészségKalauz.hu, az AutoBild, a  Tvr-hét és további hét műsorlap, a Noizz.hu, valamint a kiadó bookazine termékvonalának marketing aktivitásaiért felel.

A kinevezés nem érinti a médiacég vállalati kommunikációs tevékenységét, amelyet továbbra is egy önálló szervezeti egység lát el a kiadón belül Varga Eszter vállalati kommunikációs vezető irányításával.
( onBRANDS )