“Erika 2005-ben kezdte pályafutását a TV2-nél. Ő szakmailag az egyik legfelkészültebb igazgató a TV2 Csoportnál, és örülök, hogy az értékesítés vezetése mellett ezt az új kihívást is elvállalja, hiszen a TV2 digitális portfóliójának a TV2 Play márka köré történő sikeres kialakítása után teljes erővel a digitális piacon fogunk mozogni” – nyilatkozta Pavel Stantchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója.
„A média értékesítési területen nagy tapasztalatot és jelentős szaktudást sikerült elsajátítanom, ezért nagy örömmel és motivációval tekintek az új kihívásra, hiszen a televíziózás jelenében és jövőjében kiemelt szerepet tölt be a digitális stratégia építése és megvalósítása” – fogalmazott Csikesz Erika.
Csikesz Erika 2005-ben, a Budapesti Corvinus Egyetemen és a Wirtschaftsuniversität Wien-ben végzett tanulmányai után értékesítési munkatársként csatlakozott először a TV2-höz. Tizenegy éven keresztül különböző pozíciókat töltött be, ahol bizonyította szakmai tudását, amivel hozzájárult a TV2 sikeréhez, többek között a spotbevételekért felelős értékesítési vezetőként. 2014-ben igazgatóvá nevezték ki, és a csoport teljes hirdetési platformját felügyelte. 2016-ban a Sláger FM vezérigazgatója lett, valamint a TriMedia Sales House és a veszprémi Méz Rádió ügyvezető igazgatója.
A TV2 Csoporthoz 2019-ben értékesítési igazgatói pozícióba tért vissza. Csikesz Erika szakmai irányítása alatt a házon belüli értékesítés túlteljesítette a kitűzött célokat.
( onBRANDS )