IAB LEGJOBB SZAKDOLGOZAT VERSENY

A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák voltak főszerepben.

A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.

Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 22-én adta át a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Idén egy szegedi és egy budapesti egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó oklevelet.
A versenyre beérkezett 26 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük két pályázó és konzulenseik részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben. A Médiakutató folyóirat az alapszakos nyertesnek különdíjként egy publikálási lehetőséget is felajánlott. A zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok lettek a 2023-as év legjobbjai:

Alapszakon:
  • Cím: “Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében”
  • Szerző: Dér Dorottya Noémi (Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, kereskedelem és marketing alapszak)
  • Konzulens: Huszár Sándor
  • A nyertessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.

Mesterszakon:
  • Cím: Az internet cuki sztárjai
  • Szerző: Nagy Diána (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing mesterképzési szak)
  • Konzulens: Dr. Csordás Tamás Viktor
  • A győztessel készült interjú az IAB blogon itt érhető el.
A pályaművek értékelésében a szponzorok részéről Erdélyi Eszter (Atmedia), Néz Kata (OMG) és Török Diána (GroupM), az IAB Hungary vezetősége részéről Kenessey Adrien projektvezető, Papliczky Pál ügyvezető és Sopov István elnök, valamint az IAB Hungary Oktatói Klubjának, illetve az Oktatási és az Influencer Munkacsoportjának tagjai vettek részt.

Indul a 2024-es pályázat!
Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával hatodik alkalommal is meghirdeti “Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről” címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2023. augusztus 1. és 2024. július 31. között védett meg a szerzője. A pályázat feltételei:

– sikeresen letett záróvizsga, legalább jó (4) minősítésű szakdolgozattal
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap

Pályázni 2024. november 30-ig lehet az esemény hivatalos weboldalán. A pályaműveket szakmai zsűri értékeli, eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2025 márciusában kerül sor.
( onBRANDS )