Pusztán kommunikációs szempontból. Mindig elmondom, hogy egy márkát – legyen az személyes, vállalat, szolgáltatás, termék, politikai – egy adott társadalmi, gazdasági, technológiai, környezeti és geopolitikai pillanatban lehet értelmezni. Ehhez lehet és kell szabni a működést és a kommunikációt. Persze “Érték alapon!”.
Akkor legyen ma a személyes és politikai márka.
Lehet tagadni, de a dolog természeténél fogva, megjósolhatatlanul, pillanatok alatt változott meg a közéleti, társadalmi, politikai klíma. Érdekes, hogy
ezt most sem a jobboldali, sem a baloldali pártok lenyelni és kiköpni sem tudják,
mert nincsenek hozzászokva ehhez a kommunikációhoz. Magyar Péter épp ezt írta:
“Öntsünk TISZ(t)A vizet a pohárba!
Ha valaki úgy látja, hogy ez a kormány valóban a magyar családok kormánya, ha úgy véli, hogy ez a kormány valóban megvédi a magyar gyermekeket és jó állapotban vannak a magyar kórházak és az oktatás, ha úgy véli, hogy a kormányzat nem korrupt és áramlanak Magyarországra az uniós források, ha úgy véli, hogy független az ügyészség és hogy az uniós ezer milliárdok nem családi és haveri körökhöz kerültek, ha úgy véli, hogy a közmédia független és nem probléma, hogy Orbánék 1309 milliárd forintot költöttek propagandára, akkor június 9-én szavazzon a Fideszre és Deutsch Tamásra.
Minden másra ott a TISZA Párt.”
Az élet – és a társadalom, a szavazók – majd eldöntik, hogy a szavazófülkékben mit kezdenek ezzel. Mindenesetre, így, vagy úgy, sok minden nem úgy lesz, mint ezelőtt… és most nem mondhatjuk azt, hogy a kutyát sem érdekli! 😅🤓
( Kőszegi András )