ARCULATVÁLTÁS ÉS ÚJ FUNKCIÓK A DÍVÁNYON

Olyan letisztult és elegáns külsőt kapott, ami jól tükrözi, hol tart jelenleg a kiadvány.

Strukturális változásokat is hozott az átalakítás, illetve új tartalmi elemekkel is bővült az oldal.

Legutóbb 2021-ben volt nagyobb ívű fejlesztés a Díványon, ami a mobileszközökön való felhasználói élmény javítását célozta. Az azóta eltelt néhány évben jelentős, több területet is érintő változások és fejlesztések történtek a kiadványnál, amelyek egyértelműen hozzájárultak a magazin sikereihez, így látogatószámának folyamatos emelkedéséhez. A mostani megújulás ezt a fejlődést és a Dívány prémium státuszát követi le vizuálisan és funkciókban is.

A fejlesztés célja egy letisztultabb és elegánsabb online magazin megszületése volt, amely könnyebb olvashatóságot, a tartalmak minél felhasználhatóbarátabb elérését és jól áttekinthető oldalszerkezetet nyújt a prémium kiadvány olvasóinak.

„Erős női portfóliót tudhatunk magunkénak, amelynek prémium kiadványként a Dívány oszlopos és meghatározó tagja. Eredményeink, így a Dívány sikerszériája sem magától értetődő, nap mint nap figyelünk az olvasói igényekre és arra, hogy minőségi, valódi értéket képviselő tartalmak kerüljenek a Díványra, és erre most vizualitásban és funkcióban is ráerősítettünk. Igazán büszke vagyok az eredményre és a csapatra, amely dolgozott magazinunk megújulásán” – mondta Somodi Hajnalka, a Femina Média ügyvezetője.

Egységesebb és harmonikusabb összhatás, átlátható struktúra várja mostantól a Dívány olvasóit, a könnyű olvashatóság érdekében új betűtípust vezettek be az oldalon. A már jól ismert „Dívány-lila” továbbra is megmaradt, de új kiegészítő színekkel bővítették az arculati színskálát, így még harmonikusabb lett a vizuális összhatás.

Az új site összességében szellősebb elrendezésű, valamint az egyes blokkok közötti finom elválasztó vonalak is segítik az olvasót a navigálásban és az oldalstruktúra átlátásában. A képek megjelenítésénél szempont volt, hogy még inkább tükrözze a magazinos stílust. Váltakozó képarányok és kiemelések teszik hangsúlyosabbá az illusztrációkat.

„Izgalmas kihívás volt a redesign folyamat, számos funkció új, letisztultabb külsőt kapott. Egy, a mai modern és a nemzetközi trendeknek is megfelelő magazinos megjelenéssel újult meg a kiadvány, ami egy egységesebb, harmonikusabb összhatást eredményezett. Legtöbb változáson a struktúra esett át: horizontális scrollozós részeket, a tavaly megjelent Dívány-könyvnek egy jól elkülönített, dinamikus megjelenést, a podcastnak és az interjúknak pedig külön blokkokat terveztem. Ezek mind azt célozták, hogy jobban vezesse a felhasználót a felület. “A világ innen több.” – hangzik a Dívány szlogenje, amit a tartalom mellett most már a megjelenés is lekövet” – emelte ki a megújulás fontosabb részleteit Zsédely Teréz, a Femina Média grafikusa.

A fentieken túl a népszerű kvízek is méltó helyet kaptak az oldalon egy kvízdoboz formájában, ahol számtalan tudásteszt közül válogathatnak az olvasók. A személyességet és a szerzői hitelességet erősítő újdonság a főszerkesztői ajánló doboz, melyben Reiber Gabriella főszerkesztő előző heti cikkek közül mutatja be kedvenc tartalmait.

„Nagyon büszke vagyok arra a fejlődésre, amelyen az elmúlt közel két és fél évben keresztülment a Dívány, mind a tartalmat, mind a látogatottságot tekintve. Elérkezett az idő, hogy az oldal arculatát is felzárkóztassuk ehhez a fejlődéshez. Úgy érzem, sikerült egy jól áttekinthető, letisztult, ugyanakkor elegáns és izgalmas prémium magazint alkotnunk az olvasóinknak, ahol összhangban van egymással a külcsín és a belbecs, és ahol érdemes hosszan elidőzni, újabb és újabb érdekes tartalmak közt böngészve” – foglalta össze Reiber Gabriella, a Dívány főszerkesztője.
( onBRANDS )