Minden eddiginél szélesebb, funkcionális és jól variálható termékpalettával készült a sportolói és szurkolói szemmel egyaránt eseménydús 2024-es évre a legnépszerűbb magyar sportruházati márka. A kollekciót, amelynek középpontjában a labdarúgó Eb és a nyári ötkarikás játékok állnak, olimpiai-, világ- és Európa-bajnokok részvételével mutatták be egy dunai hajón.
„Szeretek kényelmes, sportos és divatos ruhákban lenni, szeretem a különleges színeket és az egyedi grafikákat. Cipőben a legfontosabb a kényelem, de az sem másodlagos, hogy jól mutasson, amikor felveszem, és a Dorkoban ezeket mind megtaláltam” – mondta Cseh László négyszeres olimpiai ezüstérmes-, többszörös világ- és Európa-bajnok úszó.
Az idei év kiemelkedő sporteseményeire készülve a szurkolói szellemet és a sport szeretetét élteti a most 10 éves Dorko. A Hungary kollekció az eddigi legfontosabb mérföldkövet jelenti, a hazai sportolók bevonásával évről évre fejlesztett termékvonal történetében. Az idei kollekcióval az összefogás és közös gondolkodás egységes formát öltött; mostanra 30 sportszövetség és számos egyéni sportoló inspirálja a magyarokat határon innen és túl. A kollekció bemutatóján részt vett Cseh László, egykori úszófenomén, Gulyás Michelle többszörös világbajnoki ezüstérmes öttusázó, Jansik Szilárd olimpiai bronzérmes, világ- és Európa-bajnok vízilabdázó, Kovács István olimpiai-, világ- és Európa-bajnok ökölvívó, illetve Szász Emese olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnoki ezüstérmes párbajtőrvívó, de az eseményen számos ismert sportoló, sportszövetségek és művészek is képviseltették magukat.
„A szövetség összes korosztálya ezt a márkát viseli, elégedettek vagyunk a termékekkel. A céggel nagyon jó a kapcsolatunk, szeretjük a flexibilitásukat” – mondta Madaras Norbert kétszeres olimpiai- és világbajnok vízilabdázó, a Magyar Vízilabda-szövetség elnöke.
„2024 a sport éve. A magyar labdarúgó-válogatott kijutott az Európa-bajnokságra, legjobb olimpikonjaink pedig a párizsi olimpiára készülnek. A Hungary kollekcióval követjük az álmunkat, hogy minden magyar szövetség és szurkoló magyar márkában legyen. Ez egy olyan kollekció, amiben mindenki, aki felveszi, átérezheti a magyar kiválóság-érzését és azt, hogy mi magyarok összetartozunk. Bár külön-külön is nagyszerű dolgokat tudunk elérni, együtt megállíthatatlanok vagyunk. Innen a szlogen: Egy emberként előre” – tette hozzá Gém Péter, a Dorko márka alapítója.
„A sokrétűen kombinálható termékpalettán belül négy „kapszula-kollekció” jelenik meg. A Pódium a termékcsalád legelegánsabb viselete, a Village kollekciót sportosan elegáns, kényelmes pamut szettek alkotják. A Tréning egy sokféle mozgásformához illeszkedő, funkcionális, jól kombinálható ruházat, a Lokál szurkolói kollekció pedig egy egységes és letisztult, fekete alapszínű ruházat „Magyarország” felirattal. Ráadásul a korábbi uniszex modellektől eltérően az új ruházati termékcsaládban külön női és férfi darabok kaptak helyet, és most először gyerekkollekciók is elérhetőek, így az egész család a számára legideálisabb viseletben szurkolhat, sportolhat” – összegezte Baranyi Gerda, a Hungary termékcsalád vezető tervezője.
A Dorko kínálata a megújult ruházaton kívül számos kiegészítőt és cipőt tartalmaz, így tetőtől talpig nemzeti színekbe öltözhetnek sportolóink és a magyar szurkolók.
( onBRANDS )