TELJESEN ÚJ ARCULATTAL JELENTKEZIK AZ ATMEDIA

Az új arculat a cégcsoport szemléletéhez passzoló, modern színekkel és formákkal operál.

15 év után teljesen megújult arculattal jelentkezett Magyarország piacvezető multimédiás kereskedőháza, az Atmedia. A fejlesztés célja a sales house stratégiai változásainak a lekövetése volt, reagálva ezzel a dinamikusan alakuló piaci környezetre is.

Az Atmedia 2010. január 1-jén kábeltévés kereskedőházként kezdte meg működését, mindössze 13 munkatárssal és 7 csatornával. A sales house stratégiája a kisebb, long-tail szereplők aggregálása volt, ehhez alakították a sokak által jól ismert első, egységes kommunikációs arculatukat. A halakból kirakott cápa vizuálisan nagyon jól leképezte az Atmedia üzleti modelljét: a sok kis csatorna csak együtt lehetett elég erős ahhoz, hogy alternatívát kínáljon a hirdetők számára a nagyobb csatornákkal szemben. A cég üzletpolitikáját fejezte ki az „Egyre többet kínálunk” szlogen is, amely a hirdetők, illetve a csatornatulajdonosok felé egyaránt előnyös üzenet volt, valamint a kereskedőház növekedését is megalapozta.

A következő jelentős mérföldkövet 2016 hozta az Atmedia számára, ugyanis a TV2 Csoporttal, illetve az akkori Story csatornákkal bővült a portfóliójuk, valamint stratégiai együttműködést alakítottak ki a Media Services Company Magyarországgal (MSC) az MTVA csatornák hirdetésértékesítésére vonatkozóan. Értelemszerűen a cég stratégiája is megváltozott, a tematikus tévépiacról átkerült a fókusz a teljes televíziós hirdetési piac építésére. Emellett a növekedési szemlélet az újabb szegmensekbe történő belépést is magával hozta: 2018-ban elindult az Atmedia rádiós és digitális divíziója, ezzel multimédiás kereskedőházzá és egyúttal vállalatcsoporttá nőtt a sales house, amely azóta Magyarország top három médiavállalata között van. Ezt a folyamatot az arculat valamelyest lekövette, először elmaradt a cápa és a kék háttér, majd a halakból szalagok lettek, ugyanakkor a teljes arculatváltásra most, 2024 áprilisában került sor.

„Az elmúlt közel 15 évben a piac, az Atmedia és a csapatunk is rengeteget változott. Kábeltévés sales house-ból multimédiás kereskedőházzá váltunk, miközben a bevételünk több mint a húszszorosára nőtt, és jelenleg körülbelül 130 munkatárssal dolgozunk. Elérkezett az ideje egy komplett kommunikációs arculatváltásnak. Azt szerettük volna, hogy az arculatunk jobban tükrözze azt, amivé az Atmedia vált, vagyis egy profi, számos területen piacvezető, pontos és megbízható cégcsoportot, amely rugalmasan és biztonságosan helyt áll a mai digitalizálódott világban is. Ezért újult meg a logónk és a teljes kommunikációs arculatunk.” – hangsúlyozta Guttengéber Csaba.

Az új arculat a cégcsoport szemléletéhez passzoló, modern színekkel és formákkal operál. Az utóbbi években jól bevált szlogent – „Együtt- működik” – az állandóság érdekében megtartották, hiszen ez többek között a multimédiás kereskedőház hirdetőkkel és médiatulajdonosokkal kialakított egyedülálló partneri viszonyára utal, valamint a kifejezi a különböző médiumok és média típusok hirdetési felületei összehangolásának a fontosságát is.
( onBRANDS )