HASZNÁLD A TELEFONOD ÉS NÉZD MEG, MIT ÜZEN A BARÁTOD

Ez a Medve sajt legújabb kampánya.


A Medve sajt 2024-es ATL kampányával összhangban a márka célja az volt, hogy egy smart digital megoldás segítségével magán a terméken keresztül is átélhetővé tegye a családok számára a Medvéhez fűződő barátságukat.

A kampány április 15-től fut a 140 grammos natúr Medve sajt egyedi csomagolásán és adagcímkéin, valamint a brand digitális csatornáin és POS anyagain. Az aktivitás további kiterjesztéseként influencer és MOL Limo együttműködést is tervez a közeljövőben a márka.

A család és a márka kapcsolatát erősítve a Medve egyedi adagcímkéket tervezett sajtjaira, amik egy-egy jól ismert, a márkához szorosan kapcsolódó insightra épülő baráti üzenetet rejtenek.
Az egyes illusztrációk markerként funkcionálnak, így mindazok, akik beolvassák őket a telefonjukkal, (egy Instagram filteren keresztül) életre kelthetik a Medvét, aki nem csak animáció formájában, de hangban is átadja az üzenetet. Így válnak audiovizuális AR élménnyé az étkezőasztalok és uzsonnás dobozok mellett mindazok a márka attribútumok, amiken keresztül a Medve kapcsolódik célcsoportjához.

“A több mint 90 éves márka a magyar fogyasztók mindennapjai részévé vált, egyedi márka elemeivel a popkultúránkra is hatással volt és a megbízhatóság az egyik legfontosabb értéke a márkának. Ugyanakkor fontos, hogy meg tudjon újulni és a mai, digitális kor elemeit használva tovább építse a relevanciáját a magyar fogyasztókkal. A kreatív csapat egy nagyon izgalmas digitális megoldást hozott erre, ráadásul a termékcsomagolással összekötve.” – tette hozzá Szalay Rita, Senior Brand Manager.

A kampány alatt 1 millió darab Medve sajt terméken találkozhatnak a fogyasztók a megelevenedett Medvével.

Az AR kampány kiterjesztéseként a márka életre kelthető hűtőmágnessel is készül a közeljövőben, valamint egy olyan MOL Limo együttműködéssel, ami a Medve sajt és elsőbbségadás kötelező tábla párhuzamán keresztül hívja fel a figyelmet a közlekedésben a KRESZ fontosságára. Hiszen egy jó barát erre is odafigyel.
( onBRANDS )