ÉRKEZIK A MARSRA MAGYAR! MÁSODIK ÉVADA AZ RTL-RE

Az első évad az online térben hódított.


A Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című óriási sikerrel futó dokukomédia második évada, május 19-től az RTL-en lesz látható. A Hajnal-Vasad Kft. feltuningolt mindennapjait újabb 7 epizódban ismerhetik meg a tévénézők.

A folytatáshoz azért választotta a Magyar Telekom az RTL-t partnernek, mert ezzel szeretné biztosítani, hogy még szélesebb rétegekhez jusson el az innovatív, szórakoztató és népszerű sorozat.

Visszatérnek a jól ismert színészek, többek között Stefanovics Angéla, Csőre Gábor, Badár Sándor, Edvi Henrietta, Gyöngyösi Zoltán, Keresztes Tamás és állandó vendégszereplőként Thuróczy Szabolcs és Árpa Attila. A hét részes sorozat egy-egy epizódjában új karakterek is megjelennek, feltűnik Ónodi Eszter, Pogány Judit és Kucsera Gábor is, néhány karaktert pedig stand-uposok alakítanak, mint például a népszerű színész-humorista Janklovics Péter.

A sorozat fejlesztését – ahogy az első évadban is – Végh Zsolt, Kálmánchelyi Zoltán és Wágner Levente végezték.

“Az első évad sikere után úgy döntöttünk emelünk a téten és a második évadban az emberi viszonyokra, hétköznapi, kapcsolati drámákra helyezzük a hangsúlyt, megtartva a sorozat legnagyobb erősségét, a sajátos humorát.” – nyilatkozta Végh Zsolt (kreátor-rendező, KMH Film).

„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy olyan szerethető karaktereket és sorozat-univerzumot sikerült létrehoznunk a partnereinkkel és a kreátorokkal, amelyet Magyarországon egyedülállóan a leglátogatottabb online felületeken elért sikereket követően Magyarország legnézettebb lineáris kereskedelmi csatornáin is műsorra tűznek, és nagyon örülünk, hogy a második évadnak az RTL lesz az otthona. És még nincs vége!”– mondta Pusztai Ferenc (producer, KMH Film).

„A sorozat új évadában az eddiginél is nagyobb hangsúlyt kap a vállalat és az egyes karakterek fejlődése, de nem csupán technológiai értelemben. A Hajnal-Vasad Kft. dolgozói nyitottá válnak például a felhőalapú rendszerek, sőt a mesterséges intelligencia használatára is, de emellett bemutatjuk hogyan változik a mindennapi életük, a gondolkodásuk, hogyan fejlődnek önismeretben, tudásban. Mert számunkra ezt jelenti a tuning. A tuning mindenkiben megvan, azt valljuk, hogy az emberek kis lépésekben, de folyamatosan fejleszthetik magukat, a Telekom pedig megbízható partnerként segít ebben.” – mondta Szabó Béla (márka- és lakossági kommunikációs igazgató, Magyar Telekom).

Hozzátette, büszke arra, hogy innovatív megoldásukkal,

a dokukomédiával ki tudtak törni a reklámzajból a túlterhelt médiapiacon.

Az első évad 2,5 millió epizód megtekintést ért el a YouTube-on, a kereskedelmi kampány pedig összesen 8 millió emberhez jutott el, köszönhetően az újításnak.

Mindenhez tudatos stratégia, fokozatos építkezés is társult. A sorozat kizárólag online térben, az index.hu-n indult, majd januártól már a TV2-n is találkozhattak vele a nézők, az új évad pedig már kiemelt nézettségű műsorsávba kerül: vasárnaponként 17:25-től sugározza majd az RTL, közvetlenül a Híradó előtt.

„Folyamatosan keressük az együttműködési lehetőségeket és az új tartalmakat, figyeltük a Marsra magyar! sorozat első évadának sikerét is, és nagyon örültünk neki, hogy a második évad kapcsán együtt tudunk dolgozni a Telekommal és egy hazai gyártású, magyar nyelvű tartalommal bővül az RTL+ kínálata. Hiszünk a magyar tartalmak erejében és abban, hogy lineáris, és streamingre affinis közönséget is meg tudunk majd szólítani és tovább növeljük a sorozat sikerét az RTL Magyarország felületein.” – mondta el Szabó Balázs (Program Director and Head of Content Acquisition, CLT-UFA HBD).

Az RTL Kettőn a sorozat ismétlései a vasárnapi Showder Klub után, 23 órától lesznek láthatók. Az RTL+-on a premierrel egyidőben tekinthetők meg az epizódok, illetve a különböző streaming felületeken is elérhetővé válik a műsor. Az első évad összes epizódja szintén megtekinthető lesz az RTL-en, a pünkösdi hétvégén az RTL Kettőn mind a 13 részt meg lehet majd nézni.
( onBRANDS )