RANGOS NEMZETKÖZI DÍJAT NYERT EL A HUNGUEST HOTELS MEGÚJULT ARCULATA

A’ Design Award & Competition a világ legnagyobb zsűrizett nemzetközi design versenye.

A Hunguest Hotels új arculata bronzot nyert az A’ Design Award & Competition megmérettetésen, ezzel a szállodalánc már a második nemzetközi elismerését szerezte meg a German Design Awardon elért kategóriagyőzelmét követően.

A 2009-ben alapított A’ Design Award & Competition a világ legnagyobb zsűrizett nemzetközi design versenye, amely minden évben megrendezésre kerül, számos kategóriában díjazva a legkiemelkedőbb tervezési megoldásokat, többek között a grafika, illusztráció és a vizuális kommunikáció területén.

„Nagy öröm számunkra, hogy a nemzetközi design színtéren újabb elismerésben részesült a Hunguest Hotels. Évente több százezer vendég találkozik a díjnyertes designnal, amely kulcsszerepet játszik a vendégélmény növelésében szállodáinkban és online felületeinken egyaránt. – mondta el Labossa Lajos, a Hunguest Hotels marketing és kommunikációs igazgatója. 

A teljes arculati tervezésért a Studio NUR designerei, Laki Eszter és Imre Réka feleltek. A grafikai stúdió nevéhez számos magyar és külföldi turisztikai brand arculatának kialakítása köthető, köztük Michelin-csillagos éttermek vizuális megjelenései is.

Az A’ Design Awardon megszerzett bronz a második nemzetközi elismerés a sorban, az arculat korábban a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award-ot nyerte el a márkaidentitás kategóriában. Az elismerések sorát egy hazai díj, az RGB Kreatív Design Award is gazdagítja, amelyen tavaly a Hunguest Hotels „Blue” minősítést szerzett. 

A Hunguest Hotels magyarországi szállodáiban fokozatosan vezetik be az új arculatot, 2024 év végéig 10 hotelben találkozhatnak a vendégek az új külsővel.
( onBRANDS )