EGYÜTTMŰKÖDIK AZ AUCHAN ÉS A HÖOK

A tudatosság népszerűsítésének jegyében kötöttek partneri megállapodást.

A kiskereskedelmi lánc szlogenje: a „Tudatos választás”, amihez most a HÖOK is csatlakozott, hogy közös, edukatív social media kampánnyal és az EFOTT-ra kitelepült Auchan Placc kínálatával is felhívják a figyelmet az átgondolt fogyasztói magatartás jelentőségére. Az együttműködés az „Auchan X HÖOK: hogy okos fiatalból tudatos felnőtt légy!” mottóval indul, a csúcspontja pedig a júliusi fesztivál lesz.

Az Auchan a tudatos választáshoz a piacon a legnagyobb áruválasztékot kínálja vásárlóinak. A hipermarketekben 70 ezerféle árucikket tartanak élelmiszer és nem-élelmiszer kategóriákban, hogy mindenki megtalálja a pénztárcájának és az igényeinek megfelelő legjobb választást.

7000 termék ára tartósan alacsonyabb lett idén:

Ehhez jönnek még a hetente-kéthetente akcióba kerülő termékek, így tízezer olyan árucikket lehet kedvező áron megvásárolni, amelyekből egy háztartást már okosan fenn lehet tartani. Egyre jobban megmutatkozik az az igény is, hogy a termékek fenntartható módon készüljenek és jussanak el a lakossághoz, ebben pedig az Auchan nemcsak kiszolgálója a vevői elvárásnak, hanem aktív szerepet játszik a szemléletformálásukban is környezetbarát kínálatával és csomagolásaival. Ez a fiatalabb korosztály számára már életbe vágó lesz, hiszen az ő életükben várhatóan érezhetők lesznek azok a problémák, amelyeket a klímaválság vagy a környezetszennyezés, illetve a természeti erőforrások korlátlan kihasználása okoz.

A fogyasztói döntések fontosságát ezért most az egyetemista korosztályhoz is szeretnék eljuttatni, amelyhez partnerként a HÖOK társult. A korcsoport számára releváns közösségi média platformokon folyamatos kommunikációt folytatnak majd fenntarthatósági, élelmiszerpazarlás elleni és a tudatos vásárláshoz kapcsolódó posztokkal. A témák között a hulladékkezelés kérdése éppúgy szerepel, mint a felelős vízfogyasztásé vagy fesztiválozásé, de szó lesz az aktív életmód egészségre gyakorolt pozitív hatásáról és a helyes táplálkozásról is, aminek a fenntarthatóság és a szezonalitás is fontos eleme. E két pillérre épül az Auchan Gazdától az asztalig programja is, ami szigorú kritériumrendszernek eleget tévő, helyi gazdák fenntarthatóan előállított termékeit kínálja az áruházak polcain.

Az együttműködés a július 10-én kezdődő EFOTT-on csúcsosodik ki, amelyen a fesztiválozók első kézből tapasztalhatják meg az áruházlánc értékeit, hiszen az egyetemisták körében népszerű rendezvény hivatalos boltja tavaly óta az Auchan Placc. Idén is kifejezetten alkalomhoz illő kínálattal települnek ki, a termékekért pedig nem kell többet fizetni a szokásos bolti áraknál. A termékkihelyezés is a fiatalok kényelmét szolgálja majd, a vásárlásokon kívül pedig egyéb szórakoztató és edukatív programokkal várják őket két buli között. 

„Az Auchan átfogó fenntarthatósági stratégiája nemcsak az áruházi működésre terjed ki, hanem az árukészletre, a csomagolásra és a vásárlói szemléletformálásra is. Több tízezer vásárló fordul meg nálunk naponta, akikre hatással vagyunk, ezért az edukációt is feladatunknak tekintjük. A HÖOK-os együttműködésünkkel most hangsúlyosan a fiatalok felé fordulunk, mert nem mindegy, hogy belőlük mennyire tudatos fogyasztó válik. Ennek a korosztálynak mostanában indul az önálló élete, most fogják kialakítani a saját szokásaikat. Abban szeretnénk nekik segíteni, hogy ezt tudatosan és felelősen tegyék. A HÖOK pedig abban lesz partnerünk, hogy az üzeneteinkkel elérjük őket” – mondta Lucenko Viktória, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.       

„Célunk, hogy a tudatos fogyasztói magatartást és az élelmiszermentés kultúráját erősítsük a fiatalokban. Nemcsak a fesztiválon, hanem az év 365 napján szeretnénk segíteni nekik, hogy tudatosabb, fenntarthatóbb döntéseket hozzanak a mindennapokban” – tette hozzá, Eszterhai Marcell, HÖOK elnöke.
( onBRANDS )