EGYÜTT A CSAPAT

Nagy Ádámmal és Nagy Zsolttal biztat közös szurkolásra a Borsodi Sörgyár.

Újszerű kampánnyal buzdít szurkolásra és a barátokkal való közös ünneplésre a Borsodi. A magyar labdarúgó-válogatott hivatalos söreként a Borsodi kiemelt küldetésének tekinti, hogy lehetővé tegye, hogy a 2024-es Európa-bajnokság alatt is minél több magyar ember tudjon együtt szurkolni a válogatottnak.

Az idén május végén induló kezdeményezés során a magyar csapat támogatását kérik két a válogatott játékossal együttműködve, kifejezetten a június 19-i sorsdöntő meccsre koncentrálva. A kampány egyik különlegessége, hogy a Borsodi különböző ismert nagyvállalatok és cégek bevonásával buzdít szurkolásra. 

Különleges aktivitás: a Borsodi nemcsak beszél, tesz is – Együtt a csapat!

A Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarugó Szövetség idén márciusban jelentették be, hogy a 2024-es labdarúgó Európa Bajnokság alatt, a Borsodi márka lesz a válogatott hivatalos söre. Azonban az akkori fogadalmaknak megfelelően az együttműködés több, mint egyszerű formaság. 

„Már a korábbi bejelentés során elmondtuk, hogy a Borsodi számára milyen sokat jelent a válogatottal való együttműködés, és hogy ez a termékeink csomagolásán is visszaköszön majd, hiszen a futball tényleg benne van a Borsodi Sörgyár DNS-ében. Azonban szerettük volna, ha valamilyen módon, a saját eszközeinkkel, de közvetlenül is hozzá tudunk járulni a nemzeti csapat sikereihez. A legújabb kezdeményezésünk pedig szerintünk fontos szerepet játszhat ebben, sőt üdvözöljük, ha a lehetőségeikhez mérten más vállalatok is csatlakoznak majd hozzánk” – – mondta el Spiegel György a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.

A magyar labdarúgó-válogatott hivatalos söreként a Borsodi kiemelt küldetésének tekinti, hogy lehetővé tegye, hogy a 2024-es Európa-bajnokság alatt is minél több magyar ember tudjon együtt szurkolni a válogatottnak. Ezért a Borsodi Nagy Ádám és Nagy Zsolt válogatott labdarúgókkal együtt elindította az “Együtt a csapat!” aktivitást, amely ezt a vállalást hivatott megvalósítani. Mindezt úgy, hogy a Borsodi a válogatott játékosokkal közös videóban üzen hazai vállalatok vezetőinek, hogy lehetőségükhöz mérten csatlakozzanak a Borsodi kezdeményezéséhez, és június 19-én, a válogatott Németország elleni meccsén engedjék el a dolgozóikat időben, hogy a kezdősípszóra mindenki odaérhessen szurkolni, bárhonnan is szeretné nézni is a meccset.

Akkor vagy hazai pályán, ha együtt a csapat 

A mostani kezdeményezés egy integrált kampányhoz kapcsolódik, melynek vizuális és tartalmi elemei mind azt az üzenetet közvetítik, hogy akkor vagyunk igazán “hazai pályán”, ha együtt van a csapat, ami ebben az esetben nemcsak a barátokat jelenti, hanem a szurkolókat, a válogatottat és az egész országot is.
( onBRANDS )