NYEREMÉNYJÁTÉK A HERVIS ÜZLETEIBEN

A kampányt a Republic Group készítette elő.

Augusztus 18-ig vehetnek részt a Hervis vásárlók a nyereményjátékon. A koncepció és mechanizmus kreatív kidolgozása, a játék teljes körű lebonyolítása, valamint a kampányelemek megtervezése online és offline felületekre mind a Republic feladata volt.

A nyár mindig remek alkalom a sport népszerűsítésére, az ügynökség csapata pedig ezúttal olyan kreatívokat alkotott, amelyek a mindennapi sportolás szeretetét hirdetik. A feltűnő látványvilággal a cél új vásárlók becsalogatása a Hervis üzletekbe, valamint valódi forgalom generálása.

A Hervis mindig neked szurkol, hiszen nem kell élsportolónak lenni ahhoz, hogy mozogj.

A kampány megalkotásánál a kreatív csapat abból az alapfelvetésből indult ki, hogy a megfelelő felszerelés és öltözet legalább olyan fontos a sikerhez, mint az elszántság, a kitartás, és az edzés. Egy igazi fitnesz rajongó egész évben sportol, a Hervis üzletekben pedig folyamatosan megtalálja azt a felszerelést, ami segít a képzeletbeli dobogóra kerülni. Minőségi sporteszközök, ruházat és kiegészítők széles választéka várja a vásárlókat, akik idén nyáron arra is esélyesek, hogy 500.000 Ft készpénzt, különböző összegű ajándékkártyát vagy egy Garmin okosórát nyerjenek.

“Kampányunkkal legfőképpen azokat a vásárlókat szeretnénk megszólítani, akik inspirációként tekintenek az élsportolókra, követik a nemzetközi sporteseményeket, de sportszeretetük túlmutat ezen. A testmozgás a mindennapjaik része, és a minőségre is adnak. Legalább annyira fontos számukra a stílusos és helyes öltözék, mint maga a sport.” – mondta Pankotai-Háber Nikolett Head of Marketing, Hervis Sports Magyarország.

“Koncepciónk lényege, hogy bárki bele tudja magát képzelni, a kreatívokon látható szettekbe. Abból az alapgondolatból indultunk ki, hogy a Hervisben minden megtalálható, ami a sikerhez kell. A vizuáljaink is azt üzenik; a csúcsminőség megvan, a csúcsteljesítményhez már csak te kellesz.” – tette hozzá Boér Anna Client Service Director, Republic Group.
( onBRANDS )