ITT AZ ÚJ IKEA KAMPÁNY

Az alvás fontosságára helyezi a hangsúlyt.

Az IKEA új, ”Pihenés közben is élvezheted az életet. Aludj jól és álmodj szépeket.” elnevezésű kampányának lényege, hogy elérhetővé tegye a minőségi alvást és ezzel is segítse a szebb hétköznapok megteremtését az emberek többsége számára.

A 2024. augusztus 1-én induló, éves kampányt egy 30 másodperces TV-reklám támogatja 2025 januárjáig. Az aktív kommunikáció folyamatosan bővül majd más csatornákkal és formátumokkal, beleértve a mozikat, a YouTube-ot, a kültéri hirdetéseket (óriásplakátok, CLP-k), a közösségi médiát, a weboldalt, az IKEA Family-t, a PR kommunikációt és az influenszer együttműködéseket. Az IKEA a CGI reklámok terén is úttörőnek számít, így az új, alacsonyabb árú termékek bevezetése során készült sikeres kampányt követően egy különleges, digitálisan kibővített alvásfókuszú hirdetéssel érkezik a márka.

Az IKEA több mint 80 éves tapasztalattal rendelkezik a jobb alvást elősegítő megoldások terén

„Az emberek gyakran küzdenek a rossz levegőminőséggel, a kényelmetlen ágyneművel, a zavaró fénnyel és a rossz hőmérséklet-szabályozással, amelyek mind nyugtalan éjszakákhoz vezetnek. A pénzügyi korlátok miatt sokszor nehéz prioritásként kezelni a jó alváshoz szükséges alapvető eszközöket, mint például egy minőségi matracot. Segítünk azoknak, akiknek korlátozott az idejük, a helyük és az anyagi helyzetük a jobb alváskörülmények megteremtésére” – tette hozzá Iva Pohlová, az IKEA csehországi, magyarországi és szlovákiai marketingkommunikációs menedzsere.

Jó alvás minden helyzetben

Az IKEA új reklámfilmje egy nő életútját követve bemutatja, hogyan változik és igazodik igényeihez az alvási környezete gyermekkorától kezdve egészen időskoráig. A kampány arra ösztönöz mindenkit, hogy javítsa és a legkedvezőbb áron hozza ki a maximumot abból a környezetből, ahol álomra hajtja a fejét. A reklámot az IKEA saját csapata készítette, és televízióban, online, közösségi médiában és mozikban egyaránt látható. A kampányt különböző reklámcsatornák támogatják, beleértve az influencer együttműködéseket is, amelyek az IKEA megoldásait tesztelik, majd pedig szemléltetik azok pozitív hatását.

A hosszú távú kampány során az IKEA egy kiválasztott tiny house üzemeltetővel is együttműködik, hogy tesztelje a minőségi alvás legjobb feltételeit. Ezzel párhuzamosan több szezonális termékcsalád lesz elérhető az áruházakban és a vállalat online felületén, amelyek inspirációt nyújtanak az alvásminőség javításához.

Az alvás legyen öröm, ne pedig a szorongás forrása

Az IKEA évtizedek óta elkötelezetten segít az embereknek megtalálni a saját alvási megoldásaikat, és visszaszerezni a jó alvás okozta örömet.

„Megoldásaink célja, hogy életstílustól, munkarendtől, környezettől vagy költségvetéstől függetlenül mindenki számára elérhető legyen a jó alvás. Az elmúlt években folyamatosan frissítettük és bővítettük az alvás fókuszú termékkínálatunkat, hogy kielégítsük vásárlóink igényeit. Ez a munka azonban nem állt meg, továbbra is dolgozunk az újabb és még jobb megoldásokon. Bár ma már sokat tudunk a jó alvás fontosságáról, a rossz alvás továbbra is jelentős társadalmi probléma. Ennek okai között szerepelnek az elektronikus eszközök használata, az egészségügyi gondok, a mozgásszegény életmód, a szülői feladatok, az iskolai stressz, az éjszaka végzett munka, a pénzügyi aggodalmak és a klímaváltozás” – mondta Iva Pohlová.
( onBRANDS )